Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: minik bi tanışma metni ^^ Red Lollipop

29 Mayıs 2011 Pazar

minik bi tanışma metni ^^



şekil A1 :P

heleloy minik balkabaklarım^^...bugün ilk günümüz e dolayısıyla tanışma faslı olmadan olmaz...ben valki :P...enteresan bi isim gibi gelebilir...ama sanal ortam zaten türlü gariplikleri doğal olarak yapabildiğimiz için cazip değil mi^^...tabiki bi hikayesi var...ve merakla anlatmamı beklediğinizi biliyoruuum  ihihi...bundan on sene falan önce internet daha yeni yeni memlekette yayılmaya ve kullanılmaya başladığı zamanlarda...irc denen çetırların çıtırlarla buluşma ortamı diye tanımlayabileceğimiz sanal sohpet ortamındaki kullandığım nick ( o zamanki ağır metalci dönemime denk geldiği için tabe^^) valkyrie idi...şimdi bu valkyrie de ne olaki diceksiniz...işte konu konuyu açıyo :D...efenim valkyrie de iskandinav mitolojisinde geçen bir nevi meleğimsi (şekil A1 de görüldüğü üzre ehehe)...şöle ki savaşta ölenlerin ruhlarını valhalla denen güzel mekana taşıyor bu huriler...bir de bayan nazi subaylarına verilen isim olarak kullanılıyormuş 2. dünya savaşında...ayrıcaaa hiç anlamam ama kocacıktan öğrendiğim meşhur bir pc oyunu olan starcrafttaki gemilerden birinin adı...of ne çok şey varmış...yakın dönemde bu isimde bir film bile çıktı tom cruise oynuyordu hatta...neyse şekerler konumuza dönersek işte o valkyrie sanal ortamda bir süre sonra 'valki' ye dönüştü...hani mehmete memo demek gibi bi nevi^^...evit bir dünya meselesini daha açıklığa kavuşturmanın verdiği huzurla bugünlük sizlere veda edebilirim sanırım^^


                                                                 şirin kalın^^







     
                                          

                                                              
  

4 yorum :

Gezi/yorum... dedi ki...

hosgeldin blog dünyasına çok hos bir sayfa hazırlamıssın eline sağlık...

FashionbyFundi dedi ki...

Hosgeldiiiiiiiiiiin
tesadüfen bloguna rastladim. Eh birde abone olayim dedim. Postlarini merakla bekliyorum. Selamlar www.Fashionbyfundi.blogspot.com

cheshirepisi dedi ki...

Bu durumda kocacik ta Loki oluyor di mi? :)

valki dedi ki...

ihihi evit okicim loki the ragnarok oluo^^