Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: homemade nikah şikerlerim^^ Red Lollipop

31 Mayıs 2011 Salı

homemade nikah şikerlerim^^





heleloy minik balkabaklarım^^...dünkü postumda söz verdiğim üzre kendi yaptığım nikah şikerlerim ile huzurlarınızdayım...fikir esasen çok  da orcinal diil ama yapması o kadar zevkli ve ortaya çıkan şekerler o kadar sevimliydi ki sonuç beni inanılmaz mutlu etti...tam tamına 500 adeti yaklaşık olarak bir haftada yaptım...malzemeleri tahmin edeceğiniz üzere tahtakaleden, şekerleri ise mısır çarşısında bir toptancıdan aldım...maliyeti gerçekten tahmin ettiğimizden de ucuza geldi^^...hatırası kalsın, kalıcı olsun diyenler için pek uygun bir seçenek olmasa da şunu  sölemeliyim bir sene geçmesine rağmen fotoda gördüğünüz gibi hala sağlamlar(fotoyu kocacık az önce çekti)...yani ister yeeee ister saklaaa valkinin düğününü hep tatlı hatırlaaa^^



 şirin kalın^^

                                                                       








                                                                 

6 yorum :

Adsız dedi ki...

EVLİLİK YILDÖNÜMÜNÜZ KUTLU OLSUN

Junkhead dedi ki...

Çok cici olmuş bunlaar yaa iyi fikir valla,hem senin elinden çıkıyor hem de bir anlamı var :)) Tülün de mor olması dikkatimden kaçmadı değil tabiii, sanırım sen de benim gibi morcusun ? :D Umarım hep mutlu olursunuz !

valki dedi ki...

evit feci morcuyum hemde^^ iyi dileklerin için çok tişkür ederim ihihi

My NeVeRLaND 1c dedi ki...

Ben de pamuk $eker die dü$ünüodum... bunlar daha dayanıklı tabii =)

http://myneverland1c.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

dimek adın eylem :)))

Hayal dedi ki...

Valkicim (Eylem mi desem) Şekerler çok Şeker olmuş :D
Bu arada gerçek adın eylem mi?