Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: yeni gelinlik buraya kadarmış ^^ Red Lollipop

30 Mayıs 2011 Pazartesi

yeni gelinlik buraya kadarmış ^^




heleloy minik balkabaklarım^^...bugün itibari ile canım aşkım kocacıkla evliliğimizin en birinci yılını devirmiş bulunmaktayız minik balkabaklarım :D ne de çabuk geçmiş yahu...ama ben hala kendime yeni gelin diorum ihihi..e pek de yaşımı başımı göstermediğim için bu durum bi süreliğine daha gider die umut etmekteyim ehem :D evit bugün siz sevgili balkabaklarıma günün anlam ve önemine uygun olarak evlilik konseptli bir post hazırlamayı uygun buldum..evlilik hazırlığı aşaması klişe tabirle kesinlikle hem çok zevkli hem de bir o kadar stresli..ne kadar plan program yaparsanız yapın mutlaka pusulanızın şaştığı bir yer olacaktır...öncelikle  bunu aklınızın bi köşesine yerleştirin...ha bir de şu laf kulağa küpe edilmeli;ne yaparsanız yapın herkesi mutlu edemezsiniz...o zamaaaan ne yapıosunuz önceliği kendinizin ve eşinizin mutluluğuna veriosunuz...bilmemkimlerden bilmemkim teyzenin ay tavuk da çok kötüydü, aman o nasıl gelinlikti, ay takıları kız tarafı mı aldı falan gibi saçmalıklarını duymuosunuz ve o teyzeyi allaha havale ediosunuz ^^ şimdi geleliiiim en zevkli kısımlara...düğün organizasyonu,ev dekorasyonu,gelinlik,ayakkabı,saç-baş,nikah şekeri,davetiye gibi olmazsa olmazlara...

ben kendi deneyimlerinden yola çıkarak bazı önerilerde bulunucam sizlere...öncelikle istanbulda yaşıorsanız düğün yapmak oldukça külfetli ve mekan arayışı kısmı baya can sıkıcı...bütçeyi baştan bilmek ve ona göre hareket etmekte oldukça fayda var...ayağını yorganına, organizasyonunu bütçene göre uzat die bi laf var biliosunuz...burda devreye sizin beklentileriniz ve hayatın acı gerçeği:parasız hiçbirşey olmuyor ikilemi giriyo malesef...konsept bişey yapmak istiorsanız ve mekan size tek bir organizasyon şirketi için onay veriorsa yandınız..zira benim yaşadığım gibi iki tombul teyzenin hobi olarak açtığı profesyonellikten ve trendlerden bihaber bi şirket çıkabilir karşınıza^^(birtek size verdiğim paraya yanıorum pis tombullar bunu bilin nihohaha intikaaam) o zaman önerim komplike bişeyden uzak durmak...basit ama net bi çizgi ile olayı toparlamak...örneğin bendeniz  renk üzerine kozumu oynadım ve konsepti mor üzerine kurguladım...mor sandalye masalar...mor çiçekler(ay çiçeğin cinsini unuttum iyi mi :p) ...su içinde yüzen mumlar...yeter dedim bu kadarı, o tombullara çok bile^^

en zevkli kısımlardan biri nikah şekerlerimin kendi tasarımım olması ve elcaazlarımla yapmış olmamdı...yemedim içmedim 500 şeker yaptım ^^..nasıl bişey yaptığımı merak edenler yarını beklicek malesef çünkü kocacık bu gece üşendi foto çekmeye ihihi..hikayemize kaldığımız yerden yarın devam ediceeez merak etmeyin...sizlere her gelinde olan yandan 3 nolu bakışımı fırlattığım klasik bi gelin fotomla veda ediorum^^


                                                          şirin kalın^^









                                         

2 yorum :

asortik: dedi ki...

bloguma hoşgeldin valki, evlilik yıldönümünü kutlar, sonsuz mutluluklar dilerim.
sevgiler

hAYAL dedi ki...

Valkicim Çok şekersin ben Seni yeriimm ^_^