Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: ayna ayna söle bana^^ Red Lollipop

28 Haziran 2011 Salı

ayna ayna söle bana^^




minnoş bi aradan sonra fotoğraf çektirme tutkumu anlatmak istediğim postumla işte burdayım minik balkabaklarım^^...canım kocacık süper foto çekio...ben de bol bol poz veriorum tabe kendisine...esasen açık yüreklilik yapmam gerekirse eskiden fotoğrafla aram pek de iyi değildi...taaa kiii burnuşumu törpületene kadar^^...evit valkiciğin burnusu azcık törpülü ihihi....bunun hikayesini ilerleyen postlarda anlatıcam dont vori^^...burun insanın havasını gerçekten çok değiştirio ve kesinlikle daha bi fotocenik yapıo...sizinle paylaştığım bu fötöm seven deadly sins die isim koyuverdiğim serinin ilk çalışması envy...bu seride konsept olarak 7 ölümcül günahı çok bilindik masal kahramanları ile eşleştirmeyi planlamıştık...ilk amatör çalışmamız için eh işte diebileceğim bi foto oldu^^

cadı şapkası: claire's
tüycüklü bolero: mango
korse: polo garage
elma: starking^^

                                                           şirin kalın^^









                                             

6 yorum :

Esra Dilara AKMAN dedi ki...

güzel olmuş, şirin olmuş :)

valki dedi ki...

ihihi çok tişkür^^

j.d. dedi ki...

Çok güzel olmuşsunn, hele starkingine bayıldım :D

balgözlükız dedi ki...

ben çok sevdim,çok farklı duruyor,bir cadı olmuşsun bence bir de peri olman lazımm :)

valki dedi ki...

çok tişkür ederim balgözlükız^^...bakalım diğer günahlar için başka masallardan esinlenip yeni çekimler yapıcaz belki peri de olurum...kostüm ve fikir hazırlıklarım devam edio ihihi^^

Hayal dedi ki...

valkicim o foto shop mu yoksa gerçek mii :)) Çok sheker olmus bu aradaaa ;))