Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: balmain rocks! Red Lollipop

7 Haziran 2011 Salı

balmain rocks!





heleloy minik balkabaklarım^^...bloğumu esas açış amacım olan modadan birtakım sohpetler kısmına bu gece itibariyle başlıyorum...bu gecenin konuğu acdacımın twist koleksiyonunda kendilerinden feci esinlendiğini farkettiğim ve sizinle  önceki postlarımda ismini paylaştığım fransız moda evlerinden BALMAIN^^

bu elbiseye delicesine takmıştım bi ara^^
ne yapsalar bayılıyorum,tapıyorum,deliriyorum...ama sanırım asla bi balmain elbisem veya ayakkabım olamıcak çünkü tahmin ettiğiniz üzre dünya starlarının tercih ettiği(mj bunlardan biri) oldukça pahalı bir marka mühühü :/...neyse çakmaları ile idare edicez artık ki piyasadaki pek çok koleksiyonda ciddi esinlenmeler mevcut kendilerinden..özellikle ceketleri ve elbiseleri taklit konusunda bence aşmış durumda :D...hatta 2 sezon önce zaradan aldığım baya baya balmain esinli bir michael jackson ceketimin fotosunu sizlerle paylaşıcaaam ihihi..evit minik balkabaklarım az laf bol görsel bu gece...bakalım siz de  balmain modellerini beğenicek misiniz...benim favorim tabiki rock chic staylaaaa olanlar...iyi seyirler minik balkabaklarım^^


bu cekete resmen aşığım ben...sanki mj için yapılmış gibi değil mi gerçekten de...nefes kesici ihihi^^


madonnada balmain severlerden tıpkı mj gibi^^...üstelik sadece balmain bi elbiseyle çektiği celebration isimli şarkısına ait bi de video klibi var^^


işte bu da benim çakma balmain mj stayla zara ceketim...çok ama çok seviyorum kendisini^^

ps: ceketi yamuk iliklemişim fotolarda..kocacık da dememişki hatun bi düzelt şunu çekmiş de çekmiş...bütün pozlar böle ihihi =^.^=


                                                           şirin kalın^^
                                                          
                                                 











7 yorum :

Adsız dedi ki...

işi çözmüşün tebrikler.. -johnd

Adsız dedi ki...

ayrıca düğmeler öyle daha iyi..

valki dedi ki...

ihihi tişkür ederim cancııım^^..bence de öle daha iyi düğmeler eren anlıo galba bu işlerden :D

FashionbyFundi dedi ki...

Ayol tarz yaratmisin iste. Ne güzel :))) Asil bu ceketler böyle iliklenir :))

Junkhead dedi ki...

3. elbiseye bayıldım :( Buarada ceketin çok güzelmiiiiş ,sen daha güzelsin ama hihihii :D

valki dedi ki...

çok tişkür ederim*blush* ^^ o elbise benim de favorim^^

Hayal dedi ki...

Valkicim ceketine bayıldığımı söylemeliyim <3 Ayrıca sana da bayıldıımm <3