Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: dark side calls^^ Red Lollipop

30 Haziran 2011 Perşembe

dark side calls^^



birazcık can sıkıcı günler geçiriyorum minik balkabaklarım...:/...hayat malesef hep şirin gitmio...sanırım dark side a geçiş yapmak durumundayım bu aralar^^...modumdan mütevellit star wars aşkımdan bahsedeyim bu postumda istedim...80lerde çocuk olmak durumu var ya...hah işte o çok süper bişe^^...show tv nin cingılının dındıgıdındındıdıdındın olduu yıllarda...star wars ile ekran başında tanışmam o vakitler...bilimkurguyu sevmemin temelini atan film...çocuk aklı ile karanlık-aydınlık taraf falan değil tabi aklımı çelen...o garip kıyafetler...yeşil adamcık yoda...ışın kılıçlarının viyuuww viyuuww sesleri...büyülemişti beni^^...sonrasında az daha yaş kemale erince altında yatan felsefeyi...dialogları...heleki ilk 3 bölümün eklenmesiyle derinleşen öyküyü...çok ama çok sevdim...en sevdiğim karakter sanırım herkesin favorisi darth vader...hepimizin içinde yok mu bi dark side...ya da her kötünün içinde yok mu bi iyi^^...var dimi?
evcaazımda da  star wars esintileri var tabeki...bi kere yoda duvar stickerım vaaar...kocacığın odasında^^...darth vader figürümüz var çok şaane,biblo muamelesi yapıorum kendisine ihihi ... bi de tv ünitesi üzerinde şaane bi replika light saber duruo....arada vijuw vijuw oynuoruz ^^...işte böööle minik balkabaklarım...bu arada kendime 3 gün izin verdim...bazı şeylere inat gezcem tozcam...zara,bershka falan indirime girmiş diolar bi bakçam...ganimetleri paylaşırım ki tabi^^....şirin kalın!(herşeye rağmen ben kalmaya çalışıorum^^)






                                  

1 yorum :

frambuazlı ruh pastasıyım dedi ki...

bizim de "karanlik tarafa yatay geçiş yapan anakin" taklidi yapan bi arkadasimiz var, ailecenek starwars fan kulüp üyesiyiz. hatta facebookta jedi ocaklari'na uyeyiz :)