Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: dodi dodi dooodolls^^ Red Lollipop

16 Haziran 2011 Perşembe

dodi dodi dooodolls^^


heleloy minik balkabaklarım^^...size çok şiker karakterleri olan dooodolls ürünlerinden bahsedicem bu postumda...kendi evimde de bu güzelliklerin peluş yastıklarını salonumdaki köşe takımı ile kombinleyerek kullandım...son derece gayri ciddi über şiker bir görüntü ortaya çıktı^^...markanın çok güzel bir internet sitesi var ve online alışveriş olanağı da mevcut, tıkınız...karakterler burçlara göre tasarlanmış...pek çok ürün seçeneği var...mugları muhteşeeem^^...ben nautilustaki megavizyondan yaklaşık bir sene önce almıştım peluş yastıkları,anahtarlıkları dışında diğer ürünler orda yoktu...umarım muglar yakın zamanda gelir hepsini istiorum hepsini hepsiniiiiiiii ihihi^^



   über şiker değiller mi^^

  
            



bu cicişin aynısının tıpkısı bende var ki^^


şirin kalın^^





3 yorum :

Junkhead dedi ki...

Ayyy bunlar çok şirinmiş amaaa !!! :))

gksk dedi ki...

anam bunlar neeeee! aşık oldum ♥♥♥

valki dedi ki...

beğenmenize çoook sevindim ihihi ben 2 tanesi ile hergün koyun koyunayım evde^^