Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: eski gotiklerden kim kaldı?^^ Red Lollipop

9 Haziran 2011 Perşembe

eski gotiklerden kim kaldı?^^




heleloy minik balkabaklarım^^...başlıktan da anladığınız üzre bu geceki konumuz gotizm^^..evit valki de çoooook eskiden bi gotikti...kendi çapında pasta tadında tabe^^...yaz ortasında bot giydiğim de oldu, upuzun deri pardesüde..kulaklıkta son ses müzikle arşınladım sokakları...lakin yıllar geçtikçe bu tarzın kendi içinde çok da seçenekli olmamasından olsa gerek sıkıldım ve çok daha renkli bi tarzı benimsedim..amiyane tabirle döndük yani ihihi...şimdiki tarzın ne derseniz...rock chic, emo ,punk ve kafama ne eserse kombinasyonu diyebiliriz minik balkabaklarım^^..arada topuklu papuç falan deniyorum nadir de olsa ama pek başarılı olduğum sölenemez :/...bakıyorum da son zamanlarda 90lı yılların sonundaki gotiklerden eser yok sokaklarda...taksimde ya da kadıköyde bile nadiren gerçek anlamda bir goth görüorum...fakat modada rock chic akımının etkileri de son yıllarda feci artmış durumda...zımbalı çantalar,ayakkabılar,derinin ön plana çıkışı vs...eskiden daha net sınırları olan çizgi ve akımlar yerini daha içinden geldiği gibi ol ve görüne bıraktı bence...çok da iyi oldu...kısacası rockerlar da pembe giyer minik balkabaklarım ihihi...karanlık ve şirin kalın^^

ps:üstteki şirin resmin sahibi:a little kitty from deviantart..çooook şirin bir de online tükkanı var bakmanızı şiddetle tavsiye ediorum:  http://www.hh-candy.com  tıkınız^^

             
                                                           şirin kalın^^

     







Hiç yorum yok :