Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: my hk madness^^ Red Lollipop

26 Haziran 2011 Pazar

my hk madness^^




heleloy minik balkabaklarım^^...hala pc im bozuk mühü :/...sizlere kocacığın pcsinden sesleniyorum ihihi...kaçak post mode is on :D...kendisi bateri çalmaya gittiği için kutsal odası bana kaldı^^...sanırım biçoğunuzla ortak olan hello kitty aşkımdan bahsedicem bu postumda...bendeniz o kadar çok seviyorum ki bu kiticiği gelinlik diktirip gelin arabasının önüne kondurtmuşluğum nedime yapmışlığım  bile var(bakınız aşağıdaki foto ihihi)...gelinliğimi diken terziye bunun için de diker misin dediğim de yaşadığı şoku anlatamam size^^...öle bi hastalık işte...nesini görsem alasım gelior durduramıyorum kendimi...sevdiğimden midir nedir hep de karşıma çıkıyor alakalı alakasız heryerde ihihi...duvar stencilini bile bulup foto çektirmişim yani düşünün^^...bana hediye almak da çok kolay...helokitili bişiyi gördüğümde zaten direk bayılıyorum ihihi...ah bi caponyaya gitsem neler neler alcam ama^^


nasıl da sarılmışız nedime kitişimle ben =^.^=

bu da helokitili pez dispenser'ım...tatlı tatlı şikerimi yiorum sayesinde =^.^=


                                                             şirin kalın^^

                                                      








                      










                                                                         


                      
                  

7 yorum :

FerahFeza dedi ki...

Haha super,bende severim Hello Kitty'yi ama seninki cidden buyuk bi sevgi olsa gerek,gelinlikte filan ^_^ Sevimli yine de ^_^

Nyuu dedi ki...

Hello Kitty gelin iyi fikirmiş ;) Benim de minik bi Hello Kitty koleksiyonum var. Japonya'ya gittiğimde epeyce bi ıvır zıvır toplamıştım ^.^ Artık arkadaşlarım, eşim de alıştı, buldukları HK'leri benim için topluyorlar.

valki dedi ki...

ferahfeza ve nyuu yorumlarınız için çoook tişkür^^...nyuucum çok şanslısın yaa caponya pahalıya geldii için gidememiştik ama b planı olarak çin ilk hedefim ihihi^^

Miskin Kek dedi ki...

fena eğlenceli bir blogmuş. Deminden beri sayfaların arasında kayboldum. Tarzın ve fotoğrafların şu arkada efekt olan lolipop gibi, o kadar şirinsin

valki dedi ki...

hiii çok tişkür ederim acaip mutlu oldum beğenmene bloğumu^^...seninki de çok eelenceli ben de takipteyim^^

Olé dedi ki...

Hello Kitty bagimlilik yapan bir sey galiba, beni yolumdan ceviriyor bazen, Hello Kitty'li bir sey gorunce hipnotize olmus gibi o tarafa kosuyorum :) En azindan tek degilmisim ;)

valki dedi ki...

ihihi aynen ben de öyleyim...bi arkadaşım bi gece helokitiye dönüşerek uyanacağımı sölüor^^