Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: it's kokeshi timeee! ^^ Red Lollipop

4 Haziran 2011 Cumartesi

it's kokeshi timeee! ^^





heleloy minik balkabaklarım^^...nihayet güneşli ve keyifli bir yaz gününün gecesinde sizlerle yeniden beraberiiiiz...bu postumda sizlere her zamanki gibi sevdiğim şeylerden bahsetmeye devam edicem^^...bu arada saç boyası alamadığım için hart hurt saç kaşınma sesi efektleri arasında bu postu hazırladığımı da belirtmek isterim..:/ ..ehem evit başlıktan da anladığınız üzre kokeshi nedir, ne melem bişedir konumuz bu^^..kokeshi japonlara özgü tahtadan yapılan şeker mi şeker bebiklerdir...rusların matruşkasına benziorlar azcık ama emin olun çok daha sevimliler...kendi evimde de bir nevi uğur objesi olarak bulundurmaktayım bu bebişlerden...lakin yoğun gugıl araştırmalarımda uğur getirdiğine dair bir bilgiye rastlamadım ehehe..sizin için bikaç örnek seçtim umarım beğenirsiniz...ben kendi kokeshilerimi geçen sezon the woo palladiumdan almıştım dip not olarak belirteyim(geç olduğu için fotolarını çekip ekleyemedim özür)...ayrıca bi ara ilginç bi şekilde accesorizeda da vardı ilgilenenlere duyurulur...net üzerinden almak isterseniz inanılmaz güzel bebeklerin olduğu, mutlaka gözatmanız gereken bir site de mevcut:  www.lovemomiji.com  adresiii....bu gecelik de bu kadarcııık yarın görüşmek üzreee bibiii^^



bu cicişe ekstra bayıldım ama ki^^
amaniin cupcakelisi de varmışşşşş ihihi..süpeeer^^

editli ps: www.bywonderland.com adresinden online olarak bu şirin kokeshilerden alabilirsiniz^^


                                                           şirin kalın^^














Hiç yorum yok :