Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: King and Queen's day^^ Red Lollipop

8 Haziran 2011 Çarşamba

King and Queen's day^^





heleloy minik balkabaklarım^^...bi yaz şımarıklığı çöktü üzerime ki sormayın...bu sebeple keşke çok param olsa da hepsini alsam dediğim şeyleri paylaşmak istedim..biz bazen kocacıkla 'king and queen's day' dediğimiz geleneksel bi gün yapıoruz ve canımız ne isterse çılgınca yiyoruz, içiyoruz ve alıoruz ihihi...tabi tahmin edebileceğiniz üzre takriben senede bi falan oluyo bu aktivite^^..ben kinkendkuinkdey günümüz hayırlı olsun diyerek açılışı yapıorum gerisi zaten gelio...genelde kocacık işe yarar normal şeyler alırken ben saçma ama ultra şirin şeyler alıorum tabeki^^...evit işte bi kinkendkuinkdey olsa da ah valki şunları alabilse dediğim cicişler^^...sanırım artık bir melissası olmayanı dövüolar...ama malesef benim hala yok mühüüü :/...ama bi gün mutlaka benim olacaksın şirin şey^


ya benimsin ya toprağın kiticik^^...bunda kızaran helokitili ekmekleri yemeğe kıyabilir miyim acaba gerçekten bilemiyorum ihihi^^


tek kelimeyle aşk!..kayınvaldeden aşırmayı planladığım berjer koltuğu buna benzer popart desenli kumaşla kaplatma procem var...umarım hayata geçirebilirim...başarırsam postu burda dont vori^^



fioruççiiiii pinup görllü saaat..ultra cute deil de ne ^^....markafoni de bu güzelliği  kaçırdığıma öle çok yanıyorumki...hem de iki kez :/



cute plush unicorn kolye çok cici ki...rte yüzünden alamıcaz mı bu güzellikleri artık ama ya:/...ben daha önce 2 tane kolyesini aldım güvenilir bi site...merak edenler için: http://www.cute-plush.com...aslında çok da fazla bişe almadık dimi minik balkabaklarım ihihi...daha bissürü şey var aklımda...gerçek kinkendkuink dey ganimetlerini de paylaşırım umarım yakında^^ 


                                                            şirin kalın^^












2 yorum :

muzy dedi ki...

love to follow u babe:)

valki dedi ki...

danke^^