Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: kiti gelin valki^^ Red Lollipop

1 Haziran 2011 Çarşamba

kiti gelin valki^^




boy farkını anlamak için omuz hizalarına bakınız ihihi^^


heleloy minik balkabaklarım^^...bloggerlığımın ilk günlerinin evlilik yıldönümüme denk gelmesi münasebetiyle başlattığım evlilik hazırlığı konseptli postlarımıza kaldığımız yerden devam ediyoruz^^...bugün sizlerle gelinliğimin hikayesini paylaşmak istiorum...öncelikle yoğun iş tempom ve kısıtlı zaman sorunum yüzünden çok da fazla araştırma şansım olmadığı için bi arkadaşımın referansıyla kadıköydeki gelinlikçilerden birine bodoslama daldığımı belirtmek isterim ihihi...evit aynen böle oldu minik balkabaklarım...ilk girdiğim gelinlikçiye siparişi verip çıktım(siz siz olun asla böle bir hata yapmayın!!!)...kadına ben biraz sıradışı ve modern bişiler istiorum,dal, gül,sıvaroski, fransız danteli hede hödö istemiyorum dediğimde gözlerini pörtleterek, e yaparız tabi de emin misiniz dedi^^...sonraki süreç tabi çok da şahane geçmedi benim açımdan..çünkü gerçekten ilk kez benim istediğim tarz bi tasarım yapıolardı..beğendiğim gelinlik ve ortaya çıkan arasındaki dağlar kadar farkı görüosunuz fotolarda...evde picama diken terziden hotkotür teyze çıkmıomuş onu gördük ihihi^^...yine de sonuç çok kötü olmadı sanki...özellikle kol detayının ters tarafa dikilmesi ve dikiş kalitesizliği canımı sıkan noktalar oldu...ama genel olarak pozitif yorumlar aldım bakalım siz nasıl bulucaksınız^^


                                                                şirin kalın^^










9 yorum :

gksk dedi ki...

ben bu gelinliğe ba-yıl-dım! dikişini bilemem ama modeli harika olmuş bence:) özellikle duvağın yanda duruşuna hasta oldum diyebilirim^^ evet

valki dedi ki...

çooook mutlu oldu ben^^ işte kol detayı diğer tarafta olsaydı duvak hadisesi daha netleşicekti ama picamacı terzi öle yapıverdi xD

noraashira dedi ki...

gelinliğin çok şeker, bence önü biraz daha bile kısa olabilirmiş :)

valki dedi ki...

ihihi çok tişkür ederim..evit keşke daha kısa olsaydı^^

pia dedi ki...

gelinliğine, duvağına bayıldım hatta aşık oldum :) çok güzeller bir gün evlenirsem böyle bir şey alırım herhalde

valki dedi ki...

piacım nası mutlu oldum yorumuna anlatamam^^...daha da güzel olabilirdi tabe insanın aklına sonradan gelio başka şeyler...eminim seninki çok daha güzel olur^^

Adsız dedi ki...

beğendiğin gelinlik aimee atelier 'den sanırım ve benim hayalimdeki gelinlik.:)Canım benim gelinliğine bayıldım.sadece önü biraz daha kısa olsaymış daha da süper olurmuş.Ama böyle de çok süper.Süper süper süper.Öptüm canım seni :) Gülsel

Hayal dedi ki...

Valkicim resimde ikinizde çok şirin çıkmışsınız .. Birazcık boy farkı var ama birbirinize çok yakışıyorsunuz .. Ömür boyu mutluluklar diliyorum .. İnşallah Bir Ömür Boyu Mutlu olursunuzz <3Öptüüm :*

minikkus dedi ki...

bence evde picama diken bi teyze icin oldukca başarılı bi iş olmuş, yani üzülme bence, hiç fena olmamış. herşeyi geçtim, siz ne tatlı bi çiftmişsiniz öyle maşallah size! ^.^