Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: mama mevzusu^^ Red Lollipop

5 Haziran 2011 Pazar

mama mevzusu^^



heleloy minik balkabaklarım^^...kocacıkla caddenin altını üstüne getirmiş bi sürü papuçla evine dönmüş mutlu ama ayakları şişmiş valkicik hepinize selam eder...günün ganimetlerini görünce(sonraki bi postta yayınlıycam) siz de bu yorgunluğa değdiğini düşünceksiniz eminim ihihi...neysem evit bu günkü konumuz evlendikten sonra e birazda mecburen merak sardığım aşçılık hadisesi..home sweet home aşçısı olma durumu çok şahane bişey...heleki güzel bir mutfağınız varsa...ki ben bu konuda şanslıyım oldukça geniş ve cici bi mutfağım var...bi ara fotosunu koyarım...ev dekorasyonu postu gibi bişey de var aklımda o araya sıkıştırırım merak etmeyin^^...evit önceleri tamamen doğaçlama takılıor iken sonradan netteki tariflerden de bolca yardım aldım...özellikle zeytinyağlı yapımında uzman tvdeki videolardan oldukça faydalandığımı söylemem lazım...size de tavsiye ediorum böle dövmeli falan bi abla var çok basit ve güzel anlatıo...yemekler dışında çoooook sevdiğim muffin,cupcake ve tart yapımı olayına da girmeden yapamadım tabeki..hala da kendimi geliştirmeye yeni tarifler denemeye devam ediyorum...yaptıkça da bunları kocacık fotolayıp ölümsüzleştirio benim için ihihi^^

çilekli turtamın kreması mütiş olmuştu...ama ilk deneme için hamuru biraz sert oldu tabe...ikinci denememi dört gözle bekliyorum çünkü turtaya bayılıyorum^^


yılbaşı kurabielerim de ilk deneme ürünü^^...kalıpları çibodan aldım...özellikle zencefilli adam kurabiye kalıbını bulduğuma acaip sevinmiştim ihihi...süslemeleri de dr.oetker hazır glazürleri ile yaptım çok eğlenceliydi^^

en üstteki cici cupcakeler de benim el emeğim göz nurum^^...bildiğiniz kek hamurunun birazcık daha sıvısı ile kekçikleri pişirip(cupcake tepsisinde tabeki^^),üzerini kremşanti ve şekerciklerle süsledim ihihi...afiyet bal şeker olsun^^

                                               
                                                            şirin kalın^^
                               
                                                          










Hiç yorum yok :