Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: mimim^^ Red Lollipop

19 Haziran 2011 Pazar

mimim^^




minik bi aradan sonra ilk mimimle işte burdayım minik balkabaklarım...memento mori'ye beni mimlediği için çok tişkür ediorum^^....işte sorular ve valki'nin cevapları;

Bir lamba cini çıksa karşınıza,

"Dile benden ne dilersen sahip" dese, bir tek dilek hakkınız ve düşünmek için de 1 saatiniz olsa
1)Ne yaparsınız?2)Ne dilersiniz?3)Dileğinizi seçmeniz kolay olur mu?

ilk soru için yanıtım;allahım nihayet dualarım kabul oldu hayatımda ilk defa kısa yoldan bişeylere sahip olabilicem diye düşünüp acaip şaşırmak ve sevinmek olur herhalde^^

dilek kısmı için de hiç düşünmeden bundan 10 sene öncesine gidip, üniversite tercihlerimi yeniden yapmak isterdim...tıp fakültesi yerine endüstri ürünleri tasarımını kazanmayı da garantilemek isterdim tabe^^

dileğimi seçmem şu anki valki kafasıyla çok kolay olurdu...ama bundan on yıl önceki ben eminim jelibon falan isterdi maksimum^^

işte ilk mimimin yanıtları böle minik balkabaklarım...acaba benim de birilerini mimlemem gerekiyor mu^^...blog aleminin raconlarını yeni yeni öğreniorum da^.^

                                                                  
                                                          şirin kalın^^
                                                                  












Hiç yorum yok :