Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: valki'nin kuaför fobisi^^ Red Lollipop

3 Haziran 2011 Cuma

valki'nin kuaför fobisi^^





 



heleloy minik balkabaklarım^^...hufslar ve pufslar eşliğinde karşınızdayım...havadaki nem ve dip boyam geldiği için deli gibi kaşınıyo saçlarım....işte bu vesileyle aklıma gelen  kuaför fobimdem bahsetmek istedim size...evit saçlarımı kendim boyuyorum ve kuaföre sadece saç kestirmeye gidiorum...çünküm seneler önce saçlarımı ilk kızıl yapmak için gittiğim kuaför halk arasında oryal die tabir edilen hidrojen peroksitin dozunu şaşınca benim saçlar tutuştu :/ üzerine ödediğim bi ton parada cabası..artııı ortaya çıkan modalı emekli hakim hanımı kızılı beni benden aldı..bu dehşetengiz deneyim sonrası kendi kızılını kendin bul kampanyası başlatmaya karar verdim...yoğun araştırmalarım sonucu kolestonun kor ateşi kızılı olarak adlandırdığı 77/44 nolu boyasında karar kıldım...sanırım yedi senedir aynı renge boyuyorum saçımı...ne mütiş istikrar^^..ha arada sıkılmıo muyum sıkılıorum ama benimle çok özdeşleştiği için ve genelde pozitif tepkiler aldığım için değiştirmeyi de düşünmüyorum...en azından şimdilik^^ evit kuaför fobim sadece bunla sınırlı değil tabi...birbirine yiyecekmiş gibi bakan kadınlardan(en çok da kafasında bigudi olanlardan ürkerim),her kusurunu gözler önüne seren net bi dolu aynadan ve en korkuncu zevzek kuaförlerden nefret ediyorum...ucundan accık kes dersin kuşa çevirir,kahkül kes dersin mısır püskülü yapar,en kötü saçı en iyi saç gibi kakalamaya çalışır çoğu..sırf bu fobim yüzünden gelin saçı provasına bile gitmeden ilk düşündüğüm kuaföre gidip hemencecik kurtuldum bu eziyetten...şimdilerde aynı kuaförde nispeten daha az zevzek ve istediğim modeli becerebilen birine 6 ayda bir falan saçları kestiriorum...sen sağ ben selamet diyorum^^ gelin saçımı merak edenler için  foto ekleyerek bu geceki postumu da bitiriyorum minik balkabaklarım..über süper haftasonları...bibiii^^






2 yorum :

Noyumberry dedi ki...

Gelin saçın çok şirin olmuş:)ve kızıl sana çok yakışıyor..Ayrıca kızılı çok severim,benim de saçım kızıl..Bu arada mutluluklar dilerim..Sevgiyle kal..

Hayal dedi ki...

vALKİCİM GELİN SAÇIN MÜKEMMEL ÖTESİ ÜBER OLMUŞŞ :))) Saç renginde kızılı sevmem ama senge çok şirin duruyor ..