Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: not sometimes,always tokidoki! ^^ Red Lollipop

12 Haziran 2011 Pazar

not sometimes,always tokidoki! ^^

        


         
heleloy minik balkabaklarım^^...bu can sıkıcı havalarda sizlere hep şirin şeylerden bahsediorum ki biraz olsun havanız değişsin^^..bugün benim çok ama çok sevdiğim tokidoki markasından bahsedicem sizlere...bir italyanın elinden çıkan ama dünyanın en şirin japon karakterlerine sahip markası bence tokidoki...japonca arasıra anlamına geliyormuş tokidoki(viki sağolsun^^)...hertürlü aklınıza gelebilecek ürüne sahip markanın sanırım en popüler ürünleri çantaları^^...ürünlerin fiyatları tahmin edeceğiniz üzre aynen sanrionun lisanslı ürünleri gibi yüksek...ancak pek çok yerde taklitlerine rastlayabilirsiniz...ben geçen sene assortiede bir cüzdanını bulup almştım ancak tabiki taklidim ben diye bas bas bağırıyordu^^...salı pazarında da plaj çantalarını görmüştüm...gerçek bir tokidoki için neler vermezdim diyenlerdenseniz bilemicem tabe^^...online alışveriş şansınız bir tık ötenizde:http://www.tokidoki.it ...yarın hepimiz için daha şirin bir türkiye dileyerek tokidokinin çok sevdiğim çanta modellerinden bazıları ile size bugünlük veda ediyorum^^ 






                                                          şirin kalın^^

                                                               



                                     




4 yorum :

The Bookness dedi ki...

The third bag was a cutie.



♥ thebookness.blogspot.com

valki dedi ki...

yeap.. i think so^^

Modafobik dedi ki...

Çoook renkli ve eğlenceli görünüyor, merak ettim bak! (:

valki dedi ki...

süper şirin şeyler var bak tabekiii^^