Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: valki'nin yeni papuçları^^ Red Lollipop

6 Haziran 2011 Pazartesi

valki'nin yeni papuçları^^





heleloy minik balkabaklarım^^...dün söz verdiğim üzreee pazar gününün ganimetleri cici papuçlarımın fotoları çekilerek bir adet post hazırlandı...bu blog olayı kocacığa fazla mesai yaptırıo ihihi...akşam beynini yiorum foto çek foto çek die...çok bi hevesliyim durmadan yazmak istiorum ihihi...rööööarrr içimdeki blog canavarı ortaya çıktı sanırım^^ ..merak edenler içi papuçlar zaradan,plaj terlii ise tivigiden...o pempiş topukluları giycem evet çok azimliim^^...tivigi baloncuklu terlikleri blog dünyasının yakından tanıdığı hesionka'nın bloğunda görüp delicesine aşık olmuştum...bulunca dayanamadım hemen aldım^^...hatta bu terlikler yüzünden feci rezil bile oldum...şöleki boynerde sanırım benim gibi bu terlie aşık olanlar diğer modellerin aksesuarlarını çalıp yeni kombinasyonlar yapmış...bazı parçalar eksikti...örneğin benimkilerde deniz yıldızı yoktu...ben de yandaki terlikten aşırıp tamamladım...kocacık güvenlik bu tarafa gelio falan die uyarmasa daha neler alcaktım ehueheuh...teorik olarak çalmış sayılmam çünkü benden önce birisi de benim yıldızları almış ama yine de utanıo insan^^...işte böleee minik balkabaklarım bi başka şirin postta buluşmak dileğiyle gözlerinizden öpüorum :*


                                                           şirin kalın^^






                          
                                                                         
                            
                               



1 yorum :

eloss dedi ki...

terlikler ama özellikle sandalet çok ciciymiş
güle güle giyin <3