Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: ben de colour blockladım^^ Red Lollipop

2 Temmuz 2011 Cumartesi

ben de colour blockladım^^







sonunda ben de colour blockladım minik balkabaklarım^^...yaz ortasındaki yağışlı havaya inat rengarenk olmalıyız bence^^...dünkü alışveriş ganimetlerimden biri en favori renklerimden oluşan bu elbise...arka fondaki perdeme ise bayılıorum, pek bi uyumlu oldu ihihi...bu arada sizinle 2 tanesini paylaşıorum ama sanırım 50 tane falan foto çeken benden bıkmadan model kaprislerime katlanan canım kocacığı çoook öpüorum...kafa hep yanda hep yanda onu bi türlü çözemedim...iki tane gözüm var ama merak etmeyin ihihi...şirin ve renkli hafta sonları minik balkabaklarım^^

elbise: bershka
bileklikler: c&a
yüzük: pylones(karınca)
gözlük: ray-ban

                                                           şirin kalın^^

                               












20 yorum :

alice dedi ki...

aaaa çok yakışmış !! =)

valki dedi ki...

hiii çok saol...çok mutlu oldumki beğenmene :D

FerahFeza dedi ki...

Cok ozenli olmus fotograflar,elbise,ayakkabilar,makyaj,takilar;hepsi uyumlu ^_^ Coooook begendim, gule gule giy elbiseni ^_^
(renkli insanlari pek severim) :)

Junkhead dedi ki...

Ohaaa elbise süpermiş ve çok yakışmış canım yaa bayıldım resmen !! :D Topuklu denemelerin iyi sonuçlanır inş. aynı sorun bende de var,çok özeniyorum ama uzun süre giyemiyorum :((

valki dedi ki...

çok tişkür ederiiiim...elbiseyi bende acaip sevdim böle tamamen tesadüf bu elbiseyi bulup almam...bershka ama böle defolu ürünler satan isimsiz bi yerden buldum çok çok ucuza,defosu da yok^^

Adsız dedi ki...

by elbise ve sen, ya çok süper olmuş be bebişim :)
bayıldımmmmmmmmmmmmmmmmm :) Gülsell

deniz saatçioğlu dedi ki...

Ne tatlı bir elbise o yaa, bayıldım. Rengi de, modeli de çok şeker ve çok rahat görünüyor ayrıca. Nasıl kaçırmışım ben onu Bershka da, hayret :)

www.denizsaatcioglu.blogspot.com

beni güney kore'ye uçur dedi ki...

Rengarenk .) ne kadar güzel elbisen varmış. -Rengarenk olmalıyız diyorsun da, erkekler için rengarenk giysiler olmuyor ne yazık ki. Bulmak da zor oluyor, çok şanslısın. Bu arada Behzat Ç'de ki Şule karakterine çok benziyorsun.

http://kacikturuncu.blogspot.com

valki dedi ki...

gülselciiim çok saol o senin şekerliğin ihihi...deniz s. yorumunuz için çoook tişkür ediorum...eski sezon sanıorum elbise ben isimsiz bi mağzadan aldım ondan kaçırmış olabilirsiniz^^...b.g.koreye uçur^^ erkekler için de eğlenceli baskılı tshirt seçenekleri var^^. ..şule benzetmesini çokça alıorum hatta o olduumu iddia eden bile oldu^^...yorum için çok saoool^^

Olé dedi ki...

gokkusagi gibi olmus, gercekten bu yaz herkes boyle guzel yaz elbiselerine hasret keldi.

VeRRy MeRRy dedi ki...

çok güzeelmiş elbise aynı kumaştan maxi elbise de hoş olurmuşş :)

gksk dedi ki...

valkii içimi açtın sabah sabah^^

bouquetdefleurs dedi ki...

Elbise cok hosuma gitti, zaten bu aralar one shoulder modeleri pek revacta, ne güzel kombinlemissin, arkadaki kulis´de uyuyor:)

♥ bouquetdefleurs

valki dedi ki...

yorumlara acaip mutlu olduuuum,çoook tişkür herkeseee^^..renkli kombinlerim devam ediceeek^^

FashionbyFundi dedi ki...

Ayyy Renkler cok yakismis sana. Pabuclarina bayildimmmm. Öpt.

valki dedi ki...

ihihi çok mersi fundiciiim^^

habinos dedi ki...

süper renkler. enerji harika .çok yakışmış , çok beğendim =)
http://habinos.blogspot.com/ beklerim =)

valki dedi ki...

tişkürler habinosçuum...hemen geldim sana^^

Adsız dedi ki...

çocuk acilden erdoğan ve fatihten selamlar saygılar icabında:) kırmızııııı

Hayal dedi ki...

Valkicim rengarenk sana çok yakışmış Valla <3 Bu arada gözlerine bayıldığımı da belirtmek isterim <3