Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: cute nails^^ Red Lollipop

10 Temmuz 2011 Pazar

cute nails^^




bi manikür postu da benden gelsin minik balkabaklarım^^...gratisten aldıım helo kiti tırnak stickerlarını denedim ve bayıldıııım...geçen hafta kirazlı olan versionunu da yaptım ve yaklaşık 3 gün hiç bozulmadan kaldı...çok fazla el yıkadıım için daha erken bozulduunu düşünüorum ama yine de kabul edilebilir bi süre benim için^^...sizce de çok şirin diiller mi ihihi^^

ps: lila ocem: rimmel 312 ultra violet
                                       
                                                       


                                                           şirin kalın^^

                                                                      









7 yorum :

FerahFeza dedi ki...

Supermis,cok begendim,born pretty'dekiler de cok guzel.Hem de simliler,insan cikarmaya kiyamiyor :)

pia dedi ki...

çok tatlı olmuş :)

valki dedi ki...

ihihi ferahfeza ve piacım çok tişkür ederim...hakkaten çıkarmaya kıyamıorum zaten kendisi çıkana kadar duruolar^^

modabulmacasi dedi ki...

gercekten cok sirin.

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

HK kardeşi olarak ben de buna bittim diyor öpüyorum canım .)))

*ssdesignbutik dedi ki...

oysss hello kitty nii sevsinler :)

duju dedi ki...

çok şirin, beğendim :)

bu arada çok cıvıl cıvıl pozitif bir sayfan var tatlım...

öptüm
dujufashion