Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: i love harajuku^^ Red Lollipop

1 Temmuz 2011 Cuma

i love harajuku^^



heleloy minik balkabaklarım^^...bugün çılgınlar gibi alışveriş yaptım ama nedense hala keyifsizim :/...ganimetleri kocacık fotolayınca yayınlıcam...çok cici şeyler aldım ki^^...bu postumda ise daha önce gwen stefaniye olan sempatimden bahsetmiş ancak harajuku lovers isimli markasından bahsetmeyi unutmuştum ihihi...kendisinin ve dört caponika dansçısının(isimleri:  Love. Angel. Music. Baby ) çok şiker çizgi karakterlere dönüşmüş hallerinin yer aldığı ürünlere sahip bir marka harajuku lovers...parfümü belki daha çok duyulmuş olsa da esasen tekstil  ürünleri hatta saatleri bile mevcut...sephoralarda parfümleri satılıor ama diğer ürünler türkiyede var mı hiç bilemiorum...ama şunu biliorum hepsi über kawaii ihihi^^
(ps:ah şu deprem olmayaydı belkim ben de bi harajuku havası alır gelirdim caponyadan mühü :/ )

                       

















şirin kalın^^












2 yorum :

j.d. dedi ki...

!!! Bende bayılıyorum Harajuku Lovers'a..Bıraksalar hepsini alabilirim :))

valki dedi ki...

evit aynen ben de ihihi^^