Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: i want it all!^^ Red Lollipop

19 Temmuz 2011 Salı

i want it all!^^


heleloy minik balkabaklarım^^...içim içime sığmıor çünküm valkicik nihayet  tatile gidior heyooo^^...dalyanda caretta carettalar eşliğinde canım kocacıkla şaane bi hafta geçircez işallaaa...bol bol foto tabiki de çekicez dont vori^^...böle gene şımardım tatil havasına girince tabe...onu da isterim bunu da isterim tadındayım^^...evit neler neler istemiş valkicik bi bakalım mı?



böle mafinli manikür yapmak istioruuuum...über cute diil mi ^^...stickerlı manikürleri bile henüz çok düzgün yapamıorum ki...mühü...:/...ama denicem bi gün azimliim^^

gitti gidiyordan sipariş ettiğim melissalarım(fotodakinin aynısı)  hemen ama hemencecik gelsin istiyoruuum....umarım tatile çıkmadan elime ulaşırlar...çok seviorum ki onları ihihi^^


deniz kenarında arka arkaya mojitoları patlatmak istiorummm...evit bunu çılgınca istiorum^^...bi anda nasıl tatilden tatile mojitocu,sex on the beachçi bi insan olup çıkıorum anlamıyorum ^.^



böleee çok cici bi bez çanta istioruuum...bi türlü bulamıyorum ama...en son mudoda kedişli bi model bulmuştum ama o da vitrinde kalan teşhir ürünü die bana satmadılar...:/...bu çanta http://www.lazyoaf.co.uk/ isimli mütiş bi siteden,bayıldım burdaki bissürü şeye ben,aksesuarları çok şiker^^


siyah-beyaz rayban wayfarer istiyoruuuum...leoparlı da olabilir bu rare-prints koleksionundan olan da çok güzel ki^^



masaaaaj istiyoruuum...hani i am craving for derler ya ihihi aynen öleyim...böle yumuş yumuş yoğrulmak bütün kaslarımı tel tel açtırmak istiorum...o kadar gerildiler ki bu ara :/...bakalım tatilde bi şansımı denicem^^

                                                                          
                                                   şirin kalın^^

                                                                                    


6 yorum :

tuba can dedi ki...

bende masaj istiyorum yumuş yumuş ohh sen benim yerimede yaptır benim tatile daha var ama ben bu çantadan yaparım gözüme kestirdim çokta sevdim tatildede takarım :))))))))))))

Gülsah ♥ dedi ki...

:-))) Canim yazilarini okumak cok eglenceli, cok tatlisin.

Sana cooook güzel bir tatil diliyorummmm umarim cok güzel gecer bol mojito'lu :-D

Fotograflari simdiden merakla bekliyorummmmm

'Soulmates Never Die'

valki dedi ki...

tubacıım çantadan banada yap banada yaaaaap ihihi^^...masaj ben de yaptıramıcam galba :/....gülşahcım acaip tişkür ederiiiim...yazdıklarım seni eelendiriosa ne mutlu banaaa^^

FerahFeza dedi ki...

Ay o manicuru denedim de cok zor canim,renk renk kalem seklinde olan uclu ojelerden gerekiyor yapmaya,normal oje fircasiyla cix,olmuyor :)
Simdiden iyi tatiller dilerimmm ^*^

Son yazimda adin geciyor,kulagin cinlarsa benden bilesin canim ^_^ Hihi ^_^

Ayshenur dedi ki...

cupcakelere bittim hemen attım hafızaya yaocam bakalım ben nası yapcam:)

Gamze dedi ki...

merhaba ;

blogunu yeni keşfettim :)

ben de 11 ay tatil yapmak, 1 ay da lütfen çalışmak istiyoruum :p masaj da fena olmazdı :)

http://bakimliyimbakimlisinbakimli.blogspot.com/