Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: rocker chicks^^ Red Lollipop

5 Temmuz 2011 Salı

rocker chicks^^



heleloy minik balkabaklarım^^....nihayet sıcak yaz gecelerine kavuştuk...eee sıcaklar başlamışken şöle 'hot' bi post yapayım istedim ihihi...valki'nin en beğendiği metalik beyler bakalım kimlermiş^^...eveet bu fıstığın adı Mathias Lillmans...kendileri Fintroll isimli finnish folk metal grubunun vokalisti olup genç kızların kalplerini hoplatmaktadır :P...yaptığı müziği sorarsanız çok sevmediim bi metal tarzı olduu için eh işte diebilirim^^
    

öhöm öhöm...karşınızda  Bullet for my Valentine isimli grubun vokalisti Matthew Tuck...çok hoş adam yahu^^...müzik konusunda da oldukça başarılı diebilirim....brutal vokal yapabilen bir emocuk :D


Sanırım gerçekten hayranı olup da tek canlı görme şansına nail olduum isim işte bu elften bozma adam...Agathodaimon zaten en sevdiğim gruplardan biri(özellikle ilk 3 albümleri mütiştir)...efenim kendileri grubun vokalisti Sathonys...konser sonrası konuşup imzasını almışlığım bile var, hala saklıorum yani kağıt çürüdü o derece ihihi^^...sırma saçlarını size anlatamam yaşamanız lazım ;)


şagiciiiimi tabiki listeye alıcam...doru düzgün war paintsiz bi fotosu yok ama tertemiz suratını görenler herhalde hayret ediordur...bu kuzeyliler bambaşka^^...bilmeyenler için Dimmu Borgir vokalisti Shagrath huzurlarınızda^^


ps: beendiim bütün adamlar birbirine mi benzior ne^^

edit büdüt: benim kocacım da benim rockstarım sonuçtaaa...aşkıııım ay laf yuuu <3...işte canım kocacııık pateri çalarkeneee^^




                                                   sert ve şirin kalın^^






6 yorum :

*ssdesignbutik dedi ki...

ben ise children of bodom vokali alexi diyorum başka bişi demiyorum :)

Deli Anne dedi ki...

Sümbülteber derdik böylelerine üniversitedeyken oda arkadaşımla.. hatta bu türlerin bir benzeri ile karşılaşırdık sık da içimiz geçerdi:)

valki dedi ki...

ihihi evit alexi de fena parça diil hakkaten^^...sümbülteberde süpermiş ama ihi^^

beni güney kore'ye uçur dedi ki...

e sen Christopher schmid'i unutmuşsun, olmadı şimdi! :)

http://kacikturuncu.blogspot.com

valki dedi ki...

evit cici adam ama azcık emo ihihi ...ben daha vikink tipleri seviorum^^

Wicked Butik dedi ki...

Yemede yanında yat :p