Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: tatil böcüü^^ Red Lollipop

23 Temmuz 2011 Cumartesi

tatil böcüü^^




heleloy minik balkabaklarım^^...nihayet yarın tatile gidiyorum canım kocacıklaaa...bloğumu çok özlücem ama kararlıyım bütün elektronik ortamlardan uzak durcam ve elektiriğimi tamamen doaya bırakıp gelicem ihihi..bu arada ferahfezacımın önerisiyle asosun how will you wear it yarışmasına katıldım...zaten elimde olan fotolardan koydum ve özel bi hazırlık yapmadıım için pek şansım yok ama yine de bi kalp yaparsanız sevinirim ihihi...http://fashionfinder.asos.com ...how will you wear it linkine tıklarsanız beni görceksiniz(2.sayfanın en başındayım an itibari ile ^^)...evit kendinize iyi bakın minik balkabaklarııım...bolca foto ve bıdı bıdı ile dönüşte yine burdayım^^


                                                            şirin kalın^^










4 yorum :

Junkhead dedi ki...

Canımcım iyi tatilleeer :))

FerahFeza dedi ki...

Iyi tatiller,guzelce dinlen gel bakalim,bol bol foto ile ^_^
Tatlim gitmeden boydan olan bi fotonu da ekle bence yarismaya,o elbiseyle boydan vardi ya.Daha makbule gecer ;P

Operim ^*^

valki dedi ki...

junkcım çoook tişkür...fezacım canım denedim ama beceremedim bi türlü hep yarıdan kesio fotoyu boyutunu da küçülttüm ama olmadı :/...iyi dileklerin için çoook saoool :D

FerahFeza dedi ki...

Tatlim,boyutu 500 x 750 gibi tutsan? Sonucta Asos jurisi sececek,oylar bi yana ;)


Optummm ^*^