Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: valki is back in town^^ Red Lollipop

31 Temmuz 2011 Pazar

valki is back in town^^


 
tatil böcüü valki geri döndüüü^^...biraz hüzün var tabi...şaane bi doa harikası olan dalyanı geride bırakıp istanbula dönmek gerçekten çok zor oldu...evit 5 minik güne çok fazla şey sığdıramasak da yine de süper bi tatil geçirdik canım kocacıkla...caretta carettaların yumurtlama mevsimi olması sebebiyle çoook şanslıydık bi tanesini çok yakından görme şansımız oldu...o kadar güzelki anlatamam...böle doğal bi sırıtma ifadesi var yüzünde...çok şirin^^...nehir kenarında kral mezarlarına karşı rakı-balık keyfini anlatmama kelimeler yetmez...hele mavi yengeç tutup sonra da yemenin zevki paha biçilemez...yengeç yedim ya kendime inanamıyorum ama gerçekten mütiş lezzetli bişe...ellerimle su kaplumbaası besledim...sonracıma mütiş köy kahvaltısında has zeytinyağına sıcak köy ekmeği bana bana yidim ihihi^^...tabe her gece mojitomu da içmeyi ihmal etmedim...ohh bol limelı bol naneli ferah ferah^^...yüzme güneşlenme falan fıstık kısmından hiç bahsetmiorum bile...7 kmlik mavi bayraklı kumsal gerçekten on numero...kısaca dalyana gidin minik balkabaklarım pişman olmuycaksnız valki garantisi^^


ve işte dünyalar şirini  caretta carettaaa^^


karşınızda böcük çifti^^


delik ada koyunda tekne keyfi^^



kaunos kral mezarları...gece ışıklandırma da yapılıor seyrine doyum olmuor^^



elcaazlarımla besledim minnoş su kaplumbaalarını^^



huzur burda işte yaa...lolipop kolyeme ve melissalarıma dikkat ihihi^^
 
                                                           şirin kalın^^
                                                  




        







10 yorum :

Junkhead dedi ki...

Hoşgeldiiiiin canım :)Valla manzara harika görünüyor ama sen de öylesin yaaa çok şekersin yine fotolarda :))

valki dedi ki...

hoşbulduuuk junkçııım...pc sorunu yüzünden çok fazla foto koyamadım beceripte ihihi..mojito ile çakırkeyf anlarım yengeç yerkenki hallerim falan da telefonda...onları da eklicem işalla bu mac i çözersem :D

Junkhead dedi ki...

Hehehehh tamam bekliyoz o fotolarını daaa :))))Öperim çok !

FerahFeza dedi ki...

Hihi, hosgeldin Valki'cim,ozlemisim civil civil fotolarini,cok hossun hepsinde <3
Sonuncu fotoyu ayri begendim ^_^
Pembis pembis pek ho$sun <3
Ne guzel bir tatil olmus, bende gitmistim Dalyan'a ama mevsimi degildi bu kaplumbagalarin :) Iyiki size denk gelmis,guzel zaman gecirmissiniz...
Devamini da bekliyorum bende, optum ^*^

JohnD dedi ki...

dalyan candır..

milky dedi ki...

sizi benim çok sevdiğim ünlü bir blogcu olan Doe Deere ile çok benzettim. Mavi göz bembeyaz bir ten ve kırmızı saçlar ( onunda eskiden kzıldı şuan sarı ) bu kızın eski kzıl saçlı postlarına bakmanızı tavsiye ederim. Benim gibi çok seversinz :)

bu bloğun neşesi ve enerjisi hiiç bitmesin.
<3

Grace dedi ki...

beyaz ten oleyy oleyyyy :) babetın cok guzelmıs:)

Hayal dedi ki...

Valkicim hoş geldin ... GeÇEN sene tatılde bizde aynı yerlere gittik .. carettaları bizde gördük ama bizim gördüğümüz baayağı büyüktüü -_-.. tekne turuna da çıkmıştık geçen sene .. sizin gitiğiniz her yere bzde gittik gzl günlerdi nese .. gzl pylayşımlarını bekliorzzz.. bu arada teknede mavi yengeç yedinizmi biz yedikte .. daha doğrusu ben yemedim ailem yedi :)

eloss dedi ki...

biz de bu yaz Dalyan'a gitmeyi planlıyoruz
fotolara baktıkça daha da bir canım çekti :)
çok ciciş çıkmışsınız her fotoda ne güzel eğlenmişsiniz ^^
lolipop kolyeyi şimdi fark ettim o ne güzel bir şeymiş öyle tam yemelik ihihihi ^^

eloss dedi ki...

her foto ayrı bir hikaye bak bak doyamıyorum bu posta ^^
kitty valki'nin meşhur melissaları :)
tarçın gibi hem tatlı hem de acı :)
ama değer ya hu şu şirinliğe gel diorum pembiş pembiş ihihihi :)