Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: valki'nin vazgeçemedikleri^^ Red Lollipop

14 Temmuz 2011 Perşembe

valki'nin vazgeçemedikleri^^



heleloy minik balkabaklarım^^...nöbetti şuydu buydu derkeeen bikaç güncük ayrı kaldık^^...işte geldim burdayım ve sizlere vazgeçemediğim bazı şeyleri anlatıcaaam zira hepsine sayfalar yetmeyebilir ihihi...mim tadında bi post olcak sanırım...evit işte başlıyoruz...ilk vazgeçilmezim çok süpriz oldu dimi ihihi...i <3 hello kitty forever^^


bu foto vazgeçilmezlerimden mor rengi temsilen buracıkta...mor olan herşeye bayılıyorum...asaletin mi depresyonun mu rengi bilemiorum ama benim için mutluluğun rengi kesinlikle mor ^^


  
nam nam nammm^^...ilginç gelicek ama yemeyi en çok sevdiim ve vazgeçemediim şeylerden biri meyveli yourt...ama illa activia ve illa kayısılı olcak(valla reklam diil gerçek^^)


skinny jeans dier bi favorim...bütün pantalonlarım skinny sanırım...annem pişik olcaksın diip duruo ama henüz bişi olmadı ihihi^^


tam bir ojesiz çıkmam abiciyimdir... hergün üşenmeyip ocemi deiştirdiim dönemler bile olmuştur(artık o kadar abartamıorum iş yüzünden tabe)...normal tırnak rengim nasıl bilmiorum desem yeri var ihihi^^


7/24 pijamayla gezebilirim ki ben^^...picama delisiyim evet...100 tane falan olsun yine de isterim almak ihihi...hem rahat hem çok şirin^^



full animasyon bi kişiyim aynı zamanda ihihi...animesiz duramam...mutlaka takip ettiğim hergün olmasa da 2-3 günde bir izlediim bi animem vardır....anime candır^^



valkiler asla asla asla asla  kızıl saçtan vazgeçmez^^... tam on senedir kızıl saçlıyım ben...herkes sıkıldı ben sıkılmadım ne aşkmış arkadaş ihihi^^


oh yeah :P...metalciyim ezelden ihihi....sanırım hep de öle kalıcam...pek çok zevkim zamanla yön deiştirse de müzik hep stabil kaldı...e ne mutlu bana^^



en vazgeçilmezi en sona sakladım tabeykiiii...canım kocacıııım erenim^^... bitanecik aşkım yeganecik sevgilimdir o benim...tütütü diin nazar etmeyin olur mu minik balkabaklarım ihihi^^


                                                            şirin kalın^^



                                                                         











8 yorum :

Gülsah ♥ dedi ki...

Son fotograf esinle birlikte olani, cooook beyendim, nekadar tatlisiniz öyle, hele senin gözlerin *MASALLAH*.

Bu arada Activia bölümünde yazdigina cok güldüm :-)) Benimde vardir öyle takintilarim ama olsun en azindan ne istedigini biliyorsun :-)) Öpüyorum canim güzel bir yazi olmus, severek okudum gercekten.

http://guelsah87.blogspot.com

valki dedi ki...

hiii çok tişkür ederim beenmene acaip sevindim^^...o senin güzeliiin derler ya ben de öle dicem bu yorumuna :D...ayrıca soulmates never die en sevdiim placebo şarkılarından biri^^

Rita dedi ki...

Your blog is so cute

Visit: http://trendybutterfly.blogspot.com/

Gülsah ♥ dedi ki...

Canimm, bende bendeee cok severim, " Soulmate dry your eye ...Soulmates never die :-)))

Sevdim ben bunu :-) Yani sarkiyi dinlemis olmani, bilmeni :D

öpüyorum canimmm,

http://guelsah87.blogspot.com

Ayshenur dedi ki...

kısııımmm nası bi şekeysin sennnn böle cok renkli cıvılsın içimi actın içimi:)

valki dedi ki...

ihihi çooook tişkürleeer^^

gülümse dedi ki...

ayyyy valkicim evli misin sen yaaa:)çok şeker görünüyorsunuz.dağlara taşlara tahtalara vuralım tık tık tık, maşallah tütütü

Ada dedi ki...

Valkicim Activia takıntılarım vardır :D en çok kuru kayısılıyı ve böğürtlenlii seviorm :D