Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: blogger N'lerini seçior^^ Red Lollipop

22 Ağustos 2011 Pazartesi

blogger N'lerini seçior^^




yihhuuu ben de mimlendim^^...günlerdir yağmurda ıslanmış yavru kediş gözleriyle en'lerini seçen bloggerları okuorum...acaba biri de beni seçer mi ben de bu mütiş mimi bloğuma taşır mıyım die düşünüorum ihihi....veee işte sonunda çok sevgili ssdesign beni çok süper bi kategori de enlemişşş ve de mimlemişşş^^...en çok güldüren blog sahibesi olarak valkiyi seçmişşş heyooo....kendisine çok acaip tişkür edior umarım her bloğumu okuduun da yüzünde güller açar diorum...mucx cicim :*

öhöm ve işte valkiciğin blog camiasındaki en'leri;

En iyi tasarıma sahip blogger:  nora was here ( kendisi çok güzel,blog headerında da çok güzel,bloğu da çok güzel^^,yakın takipçisiyim yane kedüşlerinin ve fotolarının,daha sık post yapsa çok daha süper olur ama,olmaz mı^^)

En güncel blogger:  fashion house by zeto (bayılıorum elbiselerine ve bloğu için verdii emeğe,kolay bişi diil o kadar ne giydim postu yapmak,hepsi de çok cici ki^^)

En meraklı blogger:  modafobik (bişeye gönül vermek için önce merak etmek lazım,bu yaşta bu estetik bakış açısı diorum çok severek takip ediorum modafobikamamodayıçoksevenbloggertuna'yı ihihi^^

En çok gezen blogger: stil direktörü (esasen başka kategorilerde de en olabilitesi yüksek çok süper bi kişi nam-ı diğer edi...bikere on numara bi helokitici ihihi...gezio görüo şaane anlatıo süper şeyler tasarlıo...çok seviorum edi ve ömi'nin maceralarını^^

En çok bilgilendiren blogger: yaratıcı tasarımlar (o kadar şık ve orcinal şeyler buluor ve anlatıor ki pelin her postunu merakla bekliorum...istek yapıoruz daha çok post daha çok post!!! die ihihi)

En çok kendini anlatan blogger: serrose (caponyadaki hayatına zaman zaman öyle çok özeniorum ki... eşi ile de çok şiker bi çiftler...anlatmaya hep devam etsin istiorum kendisini ve caponyayı^^)

En çok eleştiren blogger: yine geç kaldım düşes bana kesin çok kızıcak (aslında kendini anlatan da olabilir,güldüren de en akıcı yazan da yani farketmez her türlü çok güzel yazıo esasen mr.brightside  ihihi)

En akıcı yazan blogger: gutu (bayılıoruuum bu deli dolu hatuna...böle saatlerce konuşsa dinlerim gibime gelio ihihi...muhabbeti de yazdıkları gibi on numero die düşünmekteyim çünküm...daha çok post isterük dileğim gutu için de geçerli^^)

En aşık blogger: mode feminine(sj) (sevgili eşi kj'den hemen hemen her postunda bahsedior...pariste iki kişilik düğünleri de acaip romantik bi olay...kısaca benim bloggerdaki aşık çiftim sj&kj ihihi)

En güldüren blogger: göksu karaca (mütiş bi yetenek,sımsıcak bi kalp ve gerçekten çizdikleri kadar samimi bi kişilik...daha nossun a dostlar...herşey göksu'nun gönlünce olsun...hep yüzümüzü güldüren postlarla bloğunu doldursun^^)

En yaratıcı blogger: olmadık işler peşinde (tam bi deli dahi kutukafa ihihi...nerdesiniz?lerinin acaip hastasıyım ihihi)

evveeet sıra geldi benim eklediim kategorilere(biraz çok oldu galba ya napiim seçemedim^^);


En stil sahibi blogger: hesionka (ciddi derecede hayranıyım yani o derece ihihi)

En manken blogger: maritsa (böle bi güzellik yok ama yaa mühühü kıskanıorum çok^^)


En ünlü blogger: db junk (şaşırtıcı derecede sıfır kibir bi insan, çok şiker bi hatun^^)


En markasever blogger: deniz baran (klas yani ne diim beğenerek izlioruz,bigün benim de bi alexanderım olur mu ki ihihi)



                                                          şirin kalın^^


                   


ps1: en seçilenler mimlendiiii haberleri olaaa^^

ps2:bu cici mim'in yaratıcısı birinceses'in notu da şöyleeee; iletmesi bizden okuması sizden^^:


Her türlü soru, istek ve şikayetlerinizi birinceses@gmail.com adresine mail olarak atabilirsiniz. Ayrıca soru sormak için Formspring hesabımı, kısa yorumlarınız için deTwitter hesabımı kullanabilirsiniz. Mim ay sonuna kadar devam edecek ve bayramın ilk günü Blogger N'lerini seçmiş olacak. 












8 yorum :

Bir İnce Ses dedi ki...

Bu güzel yazınız için teşekkürler :)

*ssdesignbutik dedi ki...

her zaman keyifle ve gülücüklerle okuyorum tatlımmm :)

gksk dedi ki...

vaaallkkkiiiiiiiiiiiii!!!! ne kadar TATLI bişiysin sen:))) hakkımdaki düüncelerinle beni çok mutlu ettin ^^ her şey benim gönlümce olun hiii evet olsun tabi^^ o zamn her çey çok güzel olur ki... mucuk cuk uk

valki dedi ki...

bir ince ses:ne demek canım fikir babası sizsiniz sonuçta ihihi^^

ssdesign: cicim sen hep gel hep oku hep gül olma mı^^

göksu:hakediosun ama napiim iltifat kendine yakışanı bulur ihihi^^

bayan mikrop dedi ki...

güzel oldu pek hoş oldu
bu sayede eğlenceli yeni biloklarlan tanıştım.
sen dahil

mucuk

serrose dedi ki...

aaa ben varmisim burda :) cok tesekkur ederim :)

GUTU dedi ki...

Obarey!!! ben bir hafta rötarlı görüyorum bunu iyi mi!
Yavvv canım benim bende muhabbet gırla! sen iste yeter ki!
Çok teşekkür ederim güzel cümlelerin için..
Daha çok yazmayı hangimiz istemiyoruz ki?
Ama tembelllik de önemli bir zanaat.. ara sıra icra etmek lazım onu da di mi? ehehee..
MUUCCCKK!!

sJ dedi ki...

beni en aşık blogger seçmen çoook gurur verici :) bu güzel mim için teşekkür ederim canım, hakkını verecek postlar hazırlanıyor zaten: p
ve ben de seni en cupcake, en bi şeker blogger seçiyorum :D öpüldünn
(bu arada tatil dolayısıyla geç dönüş oldu)