Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: karpuz kabuu^^ Red Lollipop

26 Ağustos 2011 Cuma

karpuz kabuu^^



sizce de çok şirin diil mi minik balkabaklarım^^...yine bissürü şey beendim ben mihi^^...bu karpuz temalı tshirt'e bayıldım...etek versiyonu da var,o da çok cici ki^^


ilk kez evde poaça yaptım bugün,acaip lezzetli oldu...hem onu paylaşiim hem de bugünlerde aşk yaşadıım cupcakeli mug'ımı gösteriim istedim size minik balkabaklarım...suyu bile onla içiorum bu ara ihihi^^




diesel takıntım var bi de benim daha önce bahsetmedim sanırım^^...çok sevdiim ve mutlaka her sezon bişey aldıım bi markadır kendisi...genelde de aksesuar ya da ayakkabı tercih ediorum...bi tişörte 200 lira vermektense ayakkabıya vermek daha mantıklı gelio ihihi...bu modele çok benzer topuksuz zincirle bezeli olanını geçen sezon almıştım...bu topuklu versiyona da bayıldım^^


kolyeler bahane hatun şahane^^...ama aztek temalı kolye de tapılası ihihi...bayıldım ki^^


coolluğa gel ihihi^^...bu cici kolyeler ve karpuz tshirt daha önce de bez çantalarına bayıldıımı sölediim şu siteden; http://www.lazyoaf.co.uk/  tıkınız^^


tamam bu son...bi de şu yüzüğü aliim daha başka bişe istemicem söz ihihi...desem de inanmayın tabe :D


                                                          şirin kalın^^








10 yorum :

alice dedi ki...

karpuzz.. bayıldımm =)

Outlet makeup dedi ki...

t-shirte bayıldım gerçekten çok şirin ^^ ve de cupcakeli mug'ın ayrı bir tatlı :)

Hemsponpi dedi ki...

Cupcakeli mug'ın müthiiiiş :)

valki dedi ki...

ihihi gecenin yıldızı mug'ım oldu galba^^...çok tişkürler...merak edenler için palladium the woo'dan aldım kendilerini :D

FerahFeza dedi ki...

Tisort harika,mug sahane,yuzukler pek sirin,kolyeler pek tasarim guzeli :)Ayakkabi da yuksek biraz ama,rahatsiz olmaz mi onlarla yurumek:)Ama begendim tabiki ^^

milky dedi ki...

Yeni keşfettim.
Harika harika bir blog canlı ve çok kızsal.
Tam bana göre :)

Noyumberry dedi ki...

Bloğuma hoş geldin canım:)dün baktığımda 500. izleyicim sen olmuşsun:)Ama bu sabah baktığımda birisi kendini silip tekrar eklemiş sanırım..ama 500 olarak ben ilk seni gördüm..adresini bana mesaj olarak atarsan ufak bi hediyem olacak..
Bu arada çok hoş eğlenceli bir bloğun var:))
sevgiler..

eskiAcik dedi ki...

ne cicili micili bir blog burasi :)

eskiAcik dedi ki...

izleyici olarak katildim

valki dedi ki...

herkese çok teşekkürlerrr...yeni gelemnlere de hoşgeldiniz diorum,çok mutlu oldum ki^^