Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: love at first sight^^ Red Lollipop

31 Ağustos 2011 Çarşamba

love at first sight^^


alexander mcqueen'in sonbahar-kış koleksiyonundaki bu lila elbisesine ilk görüşte aşık oldum <3




papikleri çok acaip dimi^^...hepimiz leydi gagayız :P




bu elbisesinin de modeli gelinliğimi andırdığı için bayıldım^^...tabiki çok çok daha güzel ama olsun benimki de iyi bi denemeydi sonuçta^^



tamamen tesadüfen karşılaştıım bu pamuk şeker gibi laboutinlere ne demeli...aşk bu işte^^ 





bu hafta ilk görüşte aşk yaşadığım dier bi 'şey' rötarlı olarak izlediim thor'un yıldızı chris hemsworth...evet o ancak bi 'şey' olabilecek kadar  gerçek^^...aslen avusturyalı olmasına rağmen kesin genlerinde bi vikinklik var bence...the avengers'ı dört gözle bekliorum ihihi^^



canım alexander'ım bence thor olarak daha cici de durabilirdi...ilginçtir ki babası dr.eric selvig rolünde oynuordu...bi torpil yapamamış olması çok acı^^...neyse true bloodla idare edicez ama suki şapşalıyla öpüşüp koklaşmasın artık ya ^^


                                                                          şirin kalın^^











2 yorum :

gülümse dedi ki...

ya thor filmine bayıldım ben.hiç bir beklentim olmadan sadece zaman geçsin diye izledim.ama bayıldım yaaa.2.sini bekliyorum.lütfen lütfen lütfen 2. filmi de çeksinler

valki dedi ki...

2.film deil de canım thor'un da içinde olduu yeni bi film the avengers...bi sürü marvel karakteri bi arada olucak..iron man ,hulk,kaptan amerika gibi...hem de joss whedon yönetio filmi...dört gözle bekliorum tabe ben de^^