Red Lollipop valki's kawaii world: monster high^^ Red Lollipop

15 Ağustos 2011 Pazartesi

monster high^^




heleloy minik balkabaklarım^^...çok cici şeylerle yine karşınızdayım...ultra şirin canavarlar ihihi...dün optimumda keşfettim kendilerini....ve resmen bayıldım...kocacık tutmasa sanırım hepsini alıcaktım^^...mattel'in yeni oyuncak bebek serisi monster high dolls'dan bahsediorum...işte bu korkunç şirin bebişler ihihi^^


sanırım en favori karakterim DRACULAURA oldu...e vampir sempatizanıyım ne de olsa ihihi^^

şu tabutun şirinliğine bi bakın yaaa...draculaura'nın yatağı oluo kendisi...mütiş^^

kurtadamın kızı CLAWDEEN WOLF ise 2. favorim ve en havalıları^^...kedişi de var ki ihihi^^

                                              
peki ya FRANKİE STEIN a ne demeli...kostümlerdeki detaylar beni benden aldı^^...lütfen büyük resimde siz de bakın şaane^^



LAGOONA BLUE deniz canavarının kızıymış...böle canavara can kurban^^...evcil piranasına bayıldım <3 




mumyamız da eksik kalmasın dierek karakterimiz CLEO DE NILE'yi de eklemişler seriye...çok stylish bi mummy^^



    yeti'nin kızı ABBEY BOMINABLE pofuduk kıyafetleri içinde çok şirin dimi?


SPECTRA VONDERGEIST  gotik bi hayalet ablamız...mor saçlarına bayıldım ki^^



zombisiz canavar okulu olmazdı tabe... GHOULIA YELPS serinin geek karakteri....cool bi tipitoş^



20 mayıs 2012 tarihli gelecekten gelen edit^^: bloğumun 1. yıl dönümünü kutlama amacıyla monster high bebeklerinden operettayı hediye ediyorum...çekilişime katılmak için tıkınız^^



korkunç şirin kalın^^



                                                

12 yorum :

Junkhead dedi ki...

Çok hoşşş bunlar yaaa,ilk 3ü favorim :D

FerahFeza dedi ki...

wowww,superler,ilkini cok begendim,maviliyi, 3.yu begendim sonra,bir de mavi sacli olan sonuncu guzel ^^ O yatagi da cok begendim,ufak kediyi de :) Ay hepsi bizlik dimi ^^

gksk dedi ki...

oha oha! zzüüüpermiş bunlar valkiiiiii draculaura benim de favorim oldu. hastası oldum!

valki dedi ki...

dayanamadım kendime draculaura aldım bugün ben ihihi^^

açelya dedi ki...

http://mhturkey.blogspot.com/ Merhaba buda benim blogum baksana :) <3

Adsız dedi ki...

ahhhhh.süperler.özellikle cleo de nile.ona bayıldım.süper.şu mumyanın
kızı olan.müthiş ötesi.

A.J.O dedi ki...

SPECTRA VONDERGEIST ve ABBEY BOMINABLE yoktu yazın ben onları keşfettiğimde... yetinin kızı kesinlik muhteşem Draculara ile yarışır neredeyse... ama pembe ve siyahın romantikliği öne mi geçti ne... Draculara aldığını görünce düble kızdım kendime neden bende almadım diye... Ankaraya ayak basar basmaz ilk alacaklarımdan listeme ekledimmm... (=

Esma Hatun KOCA dedi ki...

ben draculaura nın yatağını beğendim! ama hiç bir yerde bulamadım internetten araştırdım bulamadım NERDE SATILIYOR BU OYUNCAK?

Sude Kul dedi ki...

Ben draculaura alıcam ama hangisinden alsam (draculaura'nın)

nil dedi ki...

bu bebekler monster high sitesine bakmalısınız harika bir şey!

Adsız dedi ki...

ya bunlar çok güzel nerede satılıyorr ???

Adsız dedi ki...

Clawdeen Wolf tam benim tarzım..Tabiki moda konusunda..:))Lalin..