Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: ne giymişim^^ Red Lollipop

21 Ağustos 2011 Pazar

ne giymişim^^




heleloy minik balkabaklarım^^...malum pc'im bozulup mac'e geçiş yapınca dosyalarımı kopyalamam gerekti...bu işlem sırasında bikaç sene öncesinden pozlarımı buldum^^...sizinle paylaşmak ve nostalcik bi ne giymişim yapmak istedim...saçlarımı ilk kestirdiim döneme ait fotolar,baya iyi bi kuaförüm varmış o zamanlar sanki ihihi...hafiften rock chic bi kombin ile işte minnoş valki^^...çok değişmemişim ama dimi?



yelek: mango
capri: mango
siyah atlet: mango
zımbalı çanta: zara
sandaletler: ltb
küpeler ve deri fiyonklu taç : pieces


                                                           şirin kalın^^
                                               









10 yorum :

moda_kesh dedi ki...

çok güzelmiş saç rengin kombininide çok beğendim

funda dedi ki...

çok güzelsin maşallah çuval giysen yakışır :)

FerahFeza dedi ki...

Hic degismemissin canim,yine cok sekermissin...Kuaforun cidden cok iyiymis,bu sac modelini kac kez anlattim,1 kisi haric kimse kesememisti,ve sacindaki renkler,muthisss!!!
(ben daha cok foto var sanmistim) :P

valki dedi ki...

hepinize çok ama çok tişkürleer..foto konusunda cimriyim ben bloğumun konsepti gereği accık minimalist yaklaşıorum ferahcım bu ne giydimlere ben ihihi^^

Modafobik dedi ki...

Hehe nostalji guzeldir arada hepimizin ihtiyaci var bunlara :)

SunShine* dedi ki...

Blogunda insan kendini harikalar diyarinda saniyo :-D çok siriiin

*ssdesignbutik dedi ki...

bende bir mim'in var tatlım :)

Gezi/yorum... dedi ki...

gerçekten çok şık olmuş beğendim..

milky dedi ki...

saçlar harika :)

ibrahim Hamurcu dedi ki...

nede güzel giyinmisin :D
bizede bekleriz http://www.anindayorum.com/