Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: neler beendim neler^^ Red Lollipop

13 Ağustos 2011 Cumartesi

neler beendim neler^^




River island fiyonklu cici retro elbiseyi...




her dem favorim hello kittyli bu yüksek ökçelileri...


örgü fiyonklu neon saç bandını...

ve  zincir kolyeyi...

                    kaynak:http://www.etsy.com/shop/bepixielated



süper şirin cupcakeli helloween kostümünü...
http://www.costumeexpress.com/Sweet-Eats-Cupcake-Adult-Costume/68790/ProductDetail.aspx
(hani bi çılgınlık yapıp almak isterseniz die ihihi^^)


yine cupcakeli über cute kavanozları...

kaynak: http://www.etsy.com/listing/75416552/fake-cupcake-candy-shoppe-classic-swirl


tasarım harikası çikolata paketi nevresim takımını...


bulsam hemen evime alıcam dediim bu şaane halıyı...

çok ama çoooook beğendim....ya siz?

  şirin kalın^^











5 yorum :

Junkhead dedi ki...

Oooooo çikolata nevresim takımı ve rengarenk halıya bayıldım !!!! :(

FerahFeza dedi ki...

Ouw hepsini begendimmmm *__* H.Kitty'li ayakkabiyi kaydettim,outfitte kullanirim diye hihi :) Ama ben o peruklari da begendim ^^ Sende peruk varmi canim,kesin vardir ^^ Varsa bi post yapsana,ho$ olur ^^ Hem daha cok gormus oluruz seni ^^ Hali ve nevresim takimi supper! Orgu sac bandi ise yapilabilir ^^

Optum ^*^

valki dedi ki...

evit junkçım ben de bayıldım onlara ama malesef alma şansımız yok mühühü....ferahcım malesef peruk yok ben de...ama saçımı pempe yapmıştım bi ara ihihi şimdi kızılla idare ediorum^^...bu ara çok sık nöbetçiyim o yüzden ne giydime vakit ayıramıorum yakında bol bol yapçam işalla^^

j.d. dedi ki...

Enemmmmm hepsi hepsi benim olsun, çok sevicem hepsini de sözz :))

A.J.O dedi ki...

Hali kesinlik çok mükemmelmiş, bu mimar beğendi (=