Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: nostalcici^^ Red Lollipop

3 Ağustos 2011 Çarşamba

nostalcici^^



heleloy minik balkabaklarım^^...artık anime delisi olduumu bilmeyen yok sanırım ihihi...bu sevgimin belki de temelini oluşturan benim gibi 80lerde çocuk olan herkesin sevdii çizgi filmlerden bahsedicem bu postumda sizlereee...işte başlıoruz^^...ilk olarak snorks...şirinlerin su altındaki versionu da diebiliriz ama hakkaten çok sevdiğim bi çizgi filmdi...karakterleri gerçekten çok şiker^^


tabikiii she-ra...tüm kız çocuklarının idolü...he-man i de çok severdim ama she-ra nın ve yan karakterlerinn barbie bebei andıran halleri bana daha çekici geliordu sanırım^^


jetgilleri sevmeyen sanırım yoktur...sizin de dikkatinizi çekti mi birer birer gerçekleşior jetgillerde gördüklerimiz...sanırım uçan otomobiller var sırada ihihi^^



carebears hala çok ama çok sevdiim karakterlere sahip bi çizgi film...geçen sezon pullandbear da tshirtleri vardı ve 2 modelini de aldım hiç düşünmeden^^


veee şeker kız candy...nam-ı diğer vataşiva kendi^^...depresif bi alt metni olmasına rağmen çok keyifle izlediim bi diğer çizgi filmdi...antoni isimli karakterinin attan düşerek ölmesine günlerce üzülmüştüm^^...ajitasyona o gün bugün dayanamam işte :D


gummibears...işte hala yüzümde gülümsemeye yol açan bi çizgi film daha...o kadar çok severdim ki...defalarca vhs video kaydından izleyip saatlerce tüm karakterleri çizmeye çalışmıştım^^...du gene bi bakiim bulup izliim^^  

                   
                                                           şirin kalın^^














4 yorum :

FerahFeza dedi ki...

Hihi,tam nostalji olmus, hepsini izlerdim ama Candy benim 1 numaram.Gecen sene tum bolumlerini tekrardan izledim,hepsini indirip pc'me kaydettim hihi :P
(zira o zamanlar sonunu ogrenememistik nasil bitmisti diye.Eh hayalkirikligi oldu bende:P)
Bu ara yine izleyesim var <3
Sirf Antony'ye degil,bir turlu favorim olan Terry ile birlesememesi de uzmustu beni:)

Bu arada bu lolipoplu blog temasi super ama,senin bloga geldim mi icim aciliyor,tam benlik,rengarenk <3

Opuyorum canimmm <3

valki dedi ki...

ihihi candy nin sonunu bak ben de hatırlamıorum gerçekten :D...blog temamı ben de çok seviorum canım ya ,o kadar ki nikah şekerlerim lolipop şeklindeydi hepsini de kendi ellerimle yapmıştım :D

frambuazlı ruh pastasıyım dedi ki...

aman danriiim cocuklugum depresti yine. snorks'tu, kendi'ydi diye bakinirken ofis bir sevinc cigligi ile sarsildi. aman danriiim. gummibearsss turkcesi cesur ayilaaaaar. bahcede sizofrenik bir sekilde oyun oynadigim canim ayilariiiim... sizi ne cok ozlemisiiim :))

frambuazlı ruh pastasıyım dedi ki...

bu arada seker kiz kendi, su meshuuur magarada battaniye altindaki sahneden sonra cinsel iceriklu buludugu icin yayindan kaldirilmisti. bu yasaktan sonra TRT'de kendiyi bir daha goren olmadi :)) sonunu o sebepten bilemiyoruz.