Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: origami maceram^^ Red Lollipop

4 Ağustos 2011 Perşembe

origami maceram^^



heleloy minik balkabaklarım^^...bu postumda valkinin maymun iştahının dier bir ürünü olan origami macerasını anlatıcam size ihihi...olay benim çok sevgili osman abi(kendisi hastanenin en kıdemli pediatristlerinden biri) ile birlikte sağlam çocuk polikliniği yapmamla başladı...bi poliklinik günü osman abinin içinde binbir şey olan mucit çekmecelerinden birinden rengarenk kağıtlar çıktı...bikaç yıl önce yine poliklinikte çalışan  aile hekimi bi arkadaşın çocuklara origamiden bişeyler yapıp verdiğini anlattı...o kadar güzel bi fikir ki neden ben de yapmiim die düşündüm...veee kolları sıvadım ihihi...tabi düşündüğüm kadar kolay olmadı...origami sitelerinden çeşitli diagramların yapılışını öğrendim ancak en çok kurbaa ve kuğu modeli sevildi(e birazda yapması kolaydı tabi^^)...kızlara kuğu, erkeklere zıplayan kurbaa veriodum...çocuk yüreği o kadar güzelki...ufacık renkli bi kağıt parçası bile yüzlerini güldürmeye yetior...başka modeller yapmayı da denedim tabi ancak ülkemizde origami kağıdı bulmak zor...elişi kağıdı yada renkli kartonla da yeterince esnek,sağlam ve çeşitli modeller yapılamıor malesef :/


merak edenler için benim faydalandıım bazı internet siteleri:  http://en.origami-club.com/ , http://www.origamidunyasi.com/origamieski/ tıkınız^^...fotolardaki şahaserler bana ait^^(özellikle kurbaa prens favorim ihihi)...evit çok başarılı deil belki ama yine de niyet önemli ihihi^^...işte benim mütevazi origami çalışmalarım^^...buna origami crane diorlar  hakkında şöle bi efsane var ki ben inanıyorum...eğer bin tane crane yapıp bi dilek tutarsanız gerçek oluormuş...denemeye değebilir dorusu^^...ayrıca origami de bird base denen temel katlamalardan birini öğrenmek için ilk yapılması gereken model oluor kendisi...kuyruğundan çekince de kanatları oynuor ihihi :D

kurbaa prens eklemeleriyle benim eserim^^...öpünce prens olabilitesi var evit ayrıca totosuna basınca zıplıooo^^

bu bi yengeç^^

bunlarda çoook beendiim profesyonel origami mamülleri,gerçekten vay canına dedirtmiorlar mı^^


origami yoda yapmış adam yahu...daha nolsun^^



bi benim kuğuya bak bi şuna ihihi^^


pastanın çileklerine bittim^^


şirin kalın^^







4 yorum :

drama queen dedi ki...

o kurbağayı istiyorum ona göre :)

drama queen dedi ki...

kurbağa değil ya uff yengeç imiş. kırmızı yengeç.

FerahFeza dedi ki...

Offf sondakiler supermis ya,sanat resmen,o ku$ gibi olan supermis!

Ama seninkiler de cok $irin,begendim ^-^

valki dedi ki...

amaniiin kim gelmişşş...canım benim sana bissürü kırmızı yengeç yapıcam söz :D...hoşgeldin blog alemine ^^

fezacııım çok tişkürler denemelerim devam edio işalla daha komplike modelleri de yapıcam ihihi^^