Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: pick my cupcake^^ Red Lollipop

7 Ağustos 2011 Pazar

pick my cupcake^^




heleloy minik balkabaklarım^^...dün modada kocacıkla yemek yerken çok sevdiim ve tasarımlarıyla gerçekten ultra şirin şeylere imza atan sevgili sadi tekin ile karşılaştık...kendisinin yakın zamanda yurtdışında yaşama planları olmasına üzüldüysem de en güzel günlerin ve yeteneğinin değerini bilen akıllı insanların onunla olmasını temenni ediorum...gerçekten çok yaratıcı çünkü...bu vesileyle kendisine ait süper aksesuarlardan oluşan markası pick me'den ve dolaylı olarak da cupcakeli herşeye olan zaafımdan bahsetmek istedim^^...pick meler akrilikten yapılma ve tamamen özel tasarım...pick meleri yakından inceleyebileceğiniz bir blog adresi de mevcut...http://www.mypickme.blogspot.com/ tıkınız...karıncalarda muhtelif takılar sanırım hala satılıor...ayrıca by wonderland isimli şirin online alışveriş sitesinde de sadi nin cupcakeli tasarımlarına ulaşmanız mümkün...(aynı zamanda daha önceki kokeshi postumda momijiden bahsetmiştim ya işte o şahane bebeklerin türkiye distribütörlüğünü de yapıyorlar delirdim görünce ihihi^^)...http://www.bywonderland.com/ tıkınız...işte sadi nin pick meleri ve beğendiim muhtelif cupcakeli şirinlikler^^





             





kedüşlü yüzükten bende de varkiiii^^..bi de kedüşlü kolyesi var o da süper :D


yine sadi'nin tasarımı cupcake broş...über cute^^



bez çanta arayışlarımı sona erdiren güzelliğe meraba diin minik balkabaklarım ihihi^^



keşke bu kadar cici örgü yapabilsem^^
görsele ait site:http://www.folksy.com/items/45443-kawaii-cupcake-charm


                                                           şirin kalın^^


                                                          







5 yorum :

evrim dedi ki...

cok pozitif bir blogun var! Cok begendim!!
http://maffionista.blogspot.com/

valki dedi ki...

çok tişkür ederiiim...sizin bloğunuz da çok şık^^

FerahFeza dedi ki...

Cok begendimmmmm,hepsini ^^

tetul dedi ki...

Omaygad hepsi sirin otesi ama orguler bitirdi beniii *-*
onlardan denemistim ama cupcake e degil de curuk elmaya benzemisti ~~ -.-;
hihi
hemen icimden sirin bi klip onermek geldi ^w^
secret -shy boy
sarki da cok tatlidir :D
iyi geceler (^.^)/

eloss dedi ki...

ay kedi yüzüğe ve broşa bayıldım bayıldım, nedir bendeki bu yüzük sewdası bu yıl anlamadım ya hu ^^ önceden bir alyansım vardı ihihih :) sizin postlar yüzünden oluyor bu. :) :( itiraf ediyorum o yüzükten ben de is-ti-yo-ruuuuuum :))