Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: birtakım şirinlikler^^ Red Lollipop

3 Eylül 2011 Cumartesi

birtakım şirinlikler^^



heleloy minik balkabaklarım^^...bu gece sizler için bugünlerde beni mutlu eden bazı enstantaneleri (:P) paylaşıcam...tamamen canım kocacımın ve benim çektiğim fotolardan oluşan bi kolaj dielim ihihi^^...şu kedişin dayı pozuna bakınız....kendisi bi moda sakini^^...bu pozda dakikalarca kaldı,bi tek birası eksikti balkon keyfinde ihihi...hala bakıp bakıp gülüorum bu fotoya :D


canım kocacım madem mojitoyu bu kadar seviosun bari evde de deneyelim dedi^^...biz de önce malzemeleri aldık^^


veee işte sonuç...valla tadı süper oldu...lime bulmakta biraz zorlandık...3m migrosta lime bulduğum anki mutluluğumu anlatamam...yalnız kilosunun 19.9 tl olduunu görünce ufak çaplı bi şok yaşadım...garip ama gerçek^^


fosforlu yeşil tırnaklarımı acaip beendim...ayak pamaklarında daha da bi şirin duruomuş ihihi^^


bu da bugünlerde ayıla bayıla kullandığım bershkadan aldıım çakma cambridge satchel çantam..rengi şaane bi turkuaz :D....morla kombini de çok cici oluo...sihirli küre yüzüüm çoook eskiden kalma ve her rengi mevcut bendenizde^^...bu arada ayfonla çektiim fotolar nası da belli^^


bi de böle bi nail art(!) çalışmam oldu geçenlerde^^...siyah bildiimiz siyah işte...ama böle ufak parıltılı tırnak stickerlarım vardı...mj için yaptıım glam rock konseptine uygun bişe denedim bende^^

                                           
                                                           şirin kalın^^






6 yorum :

sJ dedi ki...

terliklere bayıldım :) ayrıca tema çok şeker olmuş

gülümse dedi ki...

ben kedinin pozuna bayıldım yaaa.çok komik olmuş

Junkhead dedi ki...

Aayyyy canımm o mor top yüzükten bende de vaaar :) Hatta siyahı da vardı ama seneler önce Bodrum Gümüşlükte bir balıkçının wc sinde unutmuştum çıkarıp :/ Çok üzülmüştüm ,bir daha da bulup alamadım o siyahını ,ist.teyken almıştım Kadıköyde bir dükkandan :(((

valki dedi ki...

canım hala var ki onlardan :D 2 gün önce kadıköy barlar sokağında rex sinemasının hemen yanında 9 adında bi aksesuarcı var orda gördüm...hatta yan tarafındaki dükkanda da vardı^^

FerahFeza dedi ki...

wow,kedi olsun,mojito olsun,ojeler olsun,terliklerin olsun,hepsi cok guzeller....Yeni cupcake temayi da cok sevdim ^_^

eloss dedi ki...

küre yüzükkk sen ne tatlı,ne şirin ne güzel bir şeysin öyle ya hu :)
sanırım bu yaz en sevdiğim aksesuar yüzük olacak bukadar bayıldığıma göre ihihihi :D