Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: foşur fuşur^^ Red Lollipop

10 Eylül 2011 Cumartesi

foşur fuşur^^




heleloy minik balkabaklarım^^...bu güneşli güzel sonbahar gününde yakında bizi bekleyen yağmurlu günler için bi post hazırladım...esasen çok fazla şık bulmadıım ve bacakları uzun olmayanların giymemesi gerektiğini düşündüüm (moda kurbanı olmayın^^)  yağmur botlarından neşeli örnekler seçtim sizler için...canım kocacım bunlara foşur fuşur bot dio ihihi^^...benden beklendii üzre ağırlıklı olarak hello kitili modelleri seçtim tabe^^...bu modeli gerçekten çok beendim...yakışacağını bilsem gerçekten alırdım :D



zebra desenini oldum olası çok sevmişimdir...helo kiti ile birlikteliği de çok şirin olmamış mı ihihi^^



daha sade bi bot arayışında olan helo kiti fanları için ideal bi model...tabe sadelik anlayışının biraz modifiye edilmiş olması gerekio sanırım ^^



ya ama bu da çooook şirin...puantiye her türlü şeye ekstra bi cicilik katıyo....bayılıorum^^



favorim kesinlikle bu botçuk...daha ağırbaşlı ama  çok cici bi model...kırmızı kuşçuk çukçuk ihihi^^



tokidokili botçuk tokidokili herşey gibi muhteşem....fazla söze gerek yok...ne zaman satılcak bu tokidoki şeyleri istanbulda biyerde aceba^^


bu penguenli modelin pek giyilebilitesi olmasa da çok sevimli...belki çocuklar için düşünülebilir^^(bu lafı edene bi bakınız yalnız ihihi)

                 
                                                          şirin kalın^^










4 yorum :

serrose dedi ki...

ben en cok kırmızı kuscuk modelini begendim :)

alice dedi ki...

kış gelmesin =(( ama ben kırmızı kuşlu olana bayıldımmm ! =)

valki dedi ki...

evit kuşçuk hakkaten çok cici^^

milky dedi ki...

ayy küçük kuşlu çok cici.Kışın yağmurda giymek çok
güzel olurdu
puantiyeli gibi görünen kittyde ayrı bir tatlı.