Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: valki loves earmuffs^^ Red Lollipop

25 Eylül 2011 Pazar

valki loves earmuffs^^



heleloy minik balkabaklarım^^...havalar hala yazdan kalma...ama ben çok sevdiğim kış mevsimini neşelendiren detaylardan yola çıkarak hazırladığım postlara devam ediyorum sizler için...bana pek yakışmadığını düşündüğüm için ne yazıkki çok sevdiim bi aksesuar olmasına rağmen bere kullanamıyorum...onun yerine henüz bu kadar moda olmadığı çok eski yıllardan beri kulaklık kullanıyorum kışları...size şeker mi şeker kulaklık örnekleri buldum...bu kadar sevimlilerini kullanamıyorum günlük hayatta tabi :/...ama belli olmaz şöle şık bi hello kitili kulaklık bulursam dayanamayıp aladabilirim ihihi^^ 



çok ama çoooook şirin...sizce de öle diil mi ama?...bazen 30 yaşında deil 50 yaşında bile bu fanatikliğimden kurtulamıycam gibime gelio ihihi^^...kendime alamasam da çoluk çocuu donatıcam helokiti ile kesin :D


tüm DIYcileri görev başına çağırıyorum^^...bu cupcakeli model muhteşem...bayıldım bayıldım(hatuna da ayrıca bayıldım^^)...örgüye mi başlasam ne yapsam bilemedim...yapabilen olursa satın almaya hazırım dorusu^^(ps:sanki hesionka bunu yaparmış gibime gelio^^)


bu ultra şirin kulaklığa dicek söz bulamıyorum...benzeri nice elyapımı şirinliklere bi göz atmak isterseniz buyrunuz: http://www.zygomatics.com/  tıkınız^^



yılbaşı gecesi kar yağsa, kardan adam yapılsa ve bu cici de kulacıklara takılsa şahane olmaz mı sizce de  ihihi^^

ben pandaları acaip severim....galba uzakdoğu ile ilgili herşeyi sevdiim için ihihi^^...bu kulaklığın çok benzerleri accesorizeda hemen her kış sezonu satılıyo ilgilenenlere duyrulur^^


kedicikli herşey benim için bi sıfır önde başlar ihihi^^...bu güzelliği görsem bulsam asla kaçırmam, kaçıranı ve kaçırtanı da üzerim^^


size bugünlük şahsıma ait kulaklıklı ve canım kocacımın da olduğu çok ama çok sevdiğim eski bi kış fotomuzla veda ediorum minik balkabaklarım ihihi^^


                                                            şirin kalın^^










11 yorum :

gülümse dedi ki...

en sondaki cupcakeler herşeye bedel:)

What's Next dedi ki...

hepsi inanılmaz şekerr :) o cupcake'leri yerim ben ayrıca, yok yok kıyamam aslında :D bir de o cupcake earmuff takan kızın saçlarında kaldım ben.. müthiş bi şey.

Aysun dedi ki...

Çok tatlılar ki bunlarrr :)
BAyıldım bunlaraa :)

Dolap Perisi dedi ki...

Cupcake şekilli olan ne güzel öyle :)

Hamide... dedi ki...

pandalı olanla sade olanlar dediklerine bayıldııımmm :))

Lolikokory* dedi ki...

ay bunlar çok şirinler! Hemen kış gelsin dedirditiyor insana.:) benim de elma şeklinde vardı, kocamanlarddıı

http://thisismynotebook.blogspot.com/

Moda Kurabiyeleri dedi ki...

çok tatlılar=)

FerahFeza dedi ki...

Hepsi cok seker ama ilkine bittim,benim olsun ^__^

valki dedi ki...

ben de hepsinden istiorum ihihi...geçen sene helo kitili çocuklar için olan bi model bulabilmiştim sadece...ben de accesorizedan aldıım klasik siyah ve gri olan tüylü kulaklıklarla yetiniorum malesef :D

j.d. dedi ki...

Hepside çok sevimli ama ben kulaklık takamıyorum..Amaaa bunlardan bulursam alırım hemen :D

saadet dedi ki...

cupcake li olan kulaklıklar favorim ! Takibimdesin..