Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: I love guts^^ Red Lollipop

5 Eylül 2011 Pazartesi

I love guts^^




heleloy minik balkabaklarım^^...yine çok ama çok sevimli şeylerle tanıştırıcam az sonra sizi ihihi...e meslek icabı bana yabancı şeyler deil esasen bu cicişler...organlarımız :P...biyoloji dersi konu başlığı gibi oldu sanırım biraz^^...i heart guts isimli bi site keşfettim ve bu sitedeki neşeli organ illustrasyonlarını sizinle paylaşmak istedim...site şurdaaa:http://iheartguts.com/ tıkınız...tshirtten,rozete pek çok şey online satılıor^^...bu da sitenin tanıtım yazısı...çok sevimli olduu için anlam kaybına uğramasın die ingilizce yayınlıorum...(hello kiti kısmı çok şirin olmuş^^)

'I Heart Guts' is the brainchild of an anatomically obsessed illustrator(Wendy Bryanwho loves internal organs and all they do. Founded in 2005, our little family operation (heh, heh, heh..ugh) strives to offer the best in stoopid slogans paired with happy gloppy guts. We like to think of the Guts as what you might find inside a dissected Hello Kitty.



obur mideye pek şaşırmadık yani^^


çiçek sulayan mesane fikri süpermiş ihihi^^



bilin bakalım bu gürültüücü kim <3


işte buna bayıldım...safra kesesi^^


              'böbrekler küvet keyfinde' yi çok sevdim^^


karaciğer..en baba organ temizlikçi olmuş^^



üfürükçü akcierlerimiz^^



uterusun şirinliğine gel^^

                                                   
      
                                                           şirin kalın^^

                                   









5 yorum :

Junkhead dedi ki...

Ayyy bayılıyorum senin şu "heleloy minik balkabaklarım" diye hitap etmene yaahuuu yanaklarını mıncırasım geliyor hehehh :D

gülümse dedi ki...

aaaa çok süper şeyler bunlar yaaa.ayrıcaaa junkhead'e sonuna kadar kaılıyorum hep heleloyla başla postlarına,lütfen,lütfen,lütfen..

valki dedi ki...

ihihi evit ben de çok seviorum heleloyu :D...açılışı öle yapiim madem hep^^

SunShine* dedi ki...

Hihi çok sirin :) Yaziiik Hello kitty'i kesmesinler :(

FerahFeza dedi ki...

Cok sirinler bunlar,pek sevimliler <3