Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: knit is cute^^ Red Lollipop

16 Eylül 2011 Cuma

knit is cute^^



heleloy minik balkabaklarım^^...bottu şemsieydi derken bu sıcacık havalarda iice felaket tellalına döndüm biliorum...ama napiim sizi kışa şirinliklerle hazırlıorum işte fena mı^^...bu defa sıcacık ve her zamanki gibi en sevimlilerinden yüzünüzü güldürecek kazaklar seçtim sizler için...ayrıca çok cici bi tasarımcı tanıtıcam^^...gerçekten bayıldım yaptıklarına...ha bi de şu üstteki bebişe o pacmanli kazağı ören elleri bulup öpmek istiorum...sizce de muhteşem diil mi ihihi^^


zaten renk dolayısıyla bir sıfır önce başlayan bu model gözlük teması ile de benden epey bi puan topladı...fotodaki kombini de çok beendim^^...saçı delirip platin mi yapsam aceba ya^^




cupcakeli bu güzellik topshopdan^^...niye topshop her dem en favori markalarımdan şimdi daha iyi anladım ihihi^^


eveet ve işte yeni keşfim elizabeth lau'nun über cute tasarımları...asya kökenli bi ingiliz bu cici bağyan^^...ve çoook şirin şeyler yapmış dememe gerek var mı^^...mutlaka detaylı fikir için sitesine bi göz atın derim...buyrun burdan: http://www.elizabethlau.com/  tıkınız^^


ehuehueh çok şirinler ya bayıldım ki ben bu çifte...bubbles couple <3


bu muhteşem elbiseyi taze kankitom seçilcime ithaf ediorum ihihi...victory forever beybi^^...muck :*

      şirin kalın^^














6 yorum :

gülümse dedi ki...

en baştaki bebeğe bayıldım ama ben yaa,çok çok çok şeker bişey.bir de cupcakeli topshop kazak muhteşemmiş:)

FerahFeza dedi ki...

Coook begendim ben yine, hepsini....Bu postlarin $irin otesi ^_^

Dolap Perisi dedi ki...

Çok şekerler bunlarrr :)Sarışın olma bebeğim böyle çok tatlısın :)

valki dedi ki...

çok tatlısınız yaa hepinize tişkür ederim...siz beendikçe ben daha da şirin daha da şirin bişiler bulmalıyım diorum kendime ve acaip mutlu oluorum ihihi^^

Koltunovskaya dedi ki...

I like all these sweet things, especially the dress with a heart!

Grace dedi ki...

kalbı kırık kazaklara bayıldım neselı ama acı gercegı vurduran bırsey:)


Bloguma ve cekılısıme beklerım

http://waysofgrace.blogspot.com/2011/09/gracein-sizleri-havalara-ucuracak.html