Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: meloş'umun mamaları^^ Red Lollipop

15 Eylül 2011 Perşembe

meloş'umun mamaları^^




heleloy minik balkabaklarım^^...canım annecim bikaç günlüüne bendeydi...hem çok güzel vakit geçirdik hem de şahane mamalar yaptı yine...mahvetti bizi, 3 günde 5 kilo falan aldık sanırım ihihi...ben anneme küçüklüğümden beri hiç anne demedim(adı melahat tabe tahmin ettiğiniz gibi^^)...hep meloş aşağı meloş yukarı^^...işte benim meloşumun canım kocacık ve benim için yaptıı mamalardan örnekler^^



bu güzelliğin adı şişko^^...mayalı hamurdan yapılan bi çeşit poaça...acaip kabardıı için adını şişko die koymuş bizim meloş...biz de öle dioruz...şişko şirin ama dimi^^...yanında dekoratif amaçlı koyduum minnoş paşabahçeden ayıla bayıla aldıım latte setinden bi parça,fincanı ve sütlüğü de var ki^^


asıl bombaysa annişimin ev yapımı reçelleri tabekiii...en sevdiim reçel şeftalidir benim...ve hazırını bile bulmak çok zor...genelde hep kayısı reçeli var piyasada...meloşum da bana kocaman 2 kavanoz şeftali reçeli ile birlikte mis kokulu uludağ çileklerinden reçel yaptı... bütün kış nomnommm yememiz için bizi bekliolar ihihi^^...tabe reçeller meloştan süslemeler benden^^...fotosu yok ama bir de mantı yaptı ki annnem böle bi kaşığa 10 tane sığanından^^....asıl o bizi işte çökertti ehuehuhe^^...annecimin ellerine sağlık...ben de umarım onun kadar güzel mamalar yapıcam ilerde^^
   

                                                           şirin kalın^^









3 yorum :

FerahFeza dedi ki...

Oh,afiyet olsun canim ^_^
Annenin de ellerine saglik,anne tatlari bir baska oluyor dimi? Begendim siskoyu da :)Sevimli bir foto olmus ^_^

eflatunkedi-nisa ercan dedi ki...

oohh misss anne mamaları, tadından yinmez^^
paşabaççe'li porselene bende bittim bu arada.

valki dedi ki...

ihihi evit ana gibi yar yok hakkaten...latte seti gerçekten çok şirin kullanmaya kıyamıorum valla :D