Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: new cuties^^ Red Lollipop

1 Eylül 2011 Perşembe

new cuties^^



heleloy minik balkabaklarım^^...bayramda tatile gitmeyip öncesinde de izin alınca gerçekten evde turşumu kurdum ihihi^^...ama pişman mıyım?...tabeki hayıııır...evit tabe ne yaptım; bol bol nette surf yapmaca cici cici şeyler bulmaca^^...işte bu şirin mutfak önlükleri de bunlardan biri...http://www.cupcakeprovocateur.com/  tıkınız^^...çooook ama çok şirin bi site...zaten ismi kendini ele verio ihihi^^...(bu arada model de çok şirin ki...ben de böle poz vermek istiorum ihihi^^)




bi sailormoon fanatiği olarak resmen bu t-shirtlere bittim...27 dolar biraz pahalı ama sanki^^...türkiyede bi girişimci nie anime karakterlerini tshirt yapmıo...ya da acaba ben kendim mi yapsam böle bişe^^...yine şahane bi site ile tanıştırıorum sizi minik balkabaklarım...buyrunuz tıkınız:  http://www.sassyNpunkBoutique.com/



bu da yeni keşfettiğim ve bayıldığım bi çizgi film...edgar&ellen...korkunç şirin ikiz kardeşler ihihi^^...mutlaka bi göz atın derim...henüz test yayınında olan animex isimli kanalda yayınlanıyor...bu kanalı merakla bekliorum...pek çok iyi anime yayınlayacaklar tanıtımlarına göre...ovalar,animelerin live-action filmleri ve gençlik dizileri de olacakmış...daha nolsun^^



e bez çantalara taktım ben bu ara^^...ama henüz alabilmiş de deilim beğenip ihihi...artık seneye yaza kaldı...nie hep nette buluorum ki ben bu güzellikleri, bi de şöle canlı kanlısını görsem artık^^



son olaraaaak...hayallerin gerçeğe dönüştüğü anı anlatmalıyım ihihi...canım kocacım geçen hafta olan 8.tanışma yıldönümümüz etkinlikleri kapsamında bana süprik yapıp bilstoredan orcinal bi melissa babet almıştı^^...mutluluktan resmen delirdim...ve bende de babeti olduu için bugün nihayet vakit bulup değiştirmeye gittik...sonuç olarak bu fıstıklar benim oldu ihihi...yeni sezonda 3 renk seçeneği vardı ben de mantıklı olanı yapıp siyahı seçtim(keşke kalbi kırmızı olsaydı ama dimi^^)...bayram şekeri tadında oldu bu olay benim için ihihi^^


                                                           şirin kalın^^












7 yorum :

gülümse dedi ki...

ben de sailormoon hayranıyım:)kardeşim ve annem dalga geçiyodu benle hep onu seyrederken,kaç yaşındasın hala çizgi film seyrediosun die,ama olsun:)melissaların da hayırlı olsun canım,güle güle giyin,çok güzeller

Junkhead dedi ki...

Canııııım Melissan çok ciciymiş yaaa,siyahı ayrı güzel bence iyi yapmışsın herşeyle uyumlu sonuçta :) Güle güle giy eskit ooh ! :D

valki dedi ki...

gülümseciim junkcıım çoooook tişkür ederiiim^^

alice dedi ki...

cupcakeli herşeye bayılıyorumm :D
melissalar da siyah olması ayrı bi hava katmış bence güle güle giyy =)
(bi dee ne güzel bi hediye o öyle kıskandımm :P :D)

FerahFeza dedi ki...

Ne guzel seyler bulmussun yine sen,hepsini begendim,bende cupcake'li herseyi begeniyorum...
Guzel bi bez canta bulsam,cidden,ben boyayip yapacagim boyle,uzun zamandir dusunuyorum ama bulamadim :)
Melissa'lar benim de "arzu nesnem" coook begendim,gule gule giy canim.Optum ^*^

valki dedi ki...

alicecim canım kocacım işte ihihi...maşalla diin^^...fezacım nerde şirin bişe var takılıorum....şirin radarıyım bi nevi ihihi^^...güzel dilekler için tişkür ederiiim^^

sJ dedi ki...

oricinal babetlerini güle güle kullan ve nice yıldönümlerine.
bu arada sendeki cupcake fanlığı gözümden kaçmadııı :p