Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: one cute cup of coffee^^ Red Lollipop

30 Eylül 2011 Cuma

one cute cup of coffee^^





heleloy minik balkabaklarım^^...sonbaharın ilk yağmuru ile birlikte kışa iyice göz kırptık bugün...sıcacık çayımı ya da kahvemi yudumlarken yağan yağmurun pıtırtısı ile huzur bulmak kadar terapötik bişey yoktur dünya üzerinde benim için^^...işte o anlarımı daha da keyifli kılan küçük çaplı çok neşeli bi kupa koleksionum da var...zaman zaman yaptıım mamalarla sergiliorum zaten bloğumda...bi kupa delisi olan bendeniz yaklaşan soğuk kış günlerinde yüzünüzü güldürecek çok cici kupalar seçtim bu postumda sizin için...haydi hop tereyağlı ballı ekmek minik balkabaklarım^^


bi kırmızı başlıklı kız fanı olarak bu şahane kupaya kayıtsız kalmam söz konusu olamazdı... kullanışlı tasarımını da çok başarılı buldum(içinde süzgeç görevi gören bi aparatı mevcut)^^




çooook güzel ama bu...bayıldım bayıldım bayıldım...hadi birisi yapsın bundan hemen de alayım ben^^




ama ben sizi yerim ki şirin şeyler...oldum olası kardanadamı da pengueni de figür olarak  çok severim ben zaten^^




peki bu dahiyane tasarıma ne demeli...herşeye de bayılıo bu valki diceksiniz ama gerçekten çok güzeller napiim^^



diğerlerine göre sade ama çok cici bi kupacık bence...bitmeyen vampir sevdam saolsun^^




işte eğer bu güzellikleri dünya gözüyle gören birisi varsa ve bana haber vermezse çok darılırım^^...hep böle cicişler japonyadan çıkıo...neden dünyanın öte ucunda olmak zorundaki en şirin şeyler...haksızlık ama  bu öle diil mi?(calimero mode is on^^)...şu fincanlarda bakılan kahve falının kötü çıkma ihtimali var mı sizce ihihi^^




kocacıkla karşılıklı kahve tokuşturma muglarımız olabilir bunlar da^^...çok kahve sevmese de hatırım için içer sanırım azıcık ihihi


kedili mugsız bi post yapmam düşünülemezdi tabe^^...kuyruktan kulp fikrini çok sevdim...kara kediş olmasını daha da çok sevdim^^



porselen tavşancıklı çay setine artık herhangi bi sevgi sözcüü bulamıyorum sempatimi anlatmak için ihihi...bi gün overdoz şirinlikten komaya giricem ben ama ya...yapmayın böle şeyler cık cık cık^^


 şirin kalın^^













10 yorum :

What's Next dedi ki...

nerden buluyosun bi şirineleri yaa :D tavşancıklıları isterimm! :) sondaki kedi deseni inanılmaz tatlı bişi ayrıca ^.^

pempe gönlüm sende dedi ki...

mükemmellerrrr bayıldımm:)

Junkhead dedi ki...

Çok güzeel bunlar yaaaa :))))

duju dedi ki...

hepsi çook güzel ama en çok kedili olanı beğendim :)

www.dujufashion.blogspot.com

gülümse dedi ki...

sabah kahvaltıda içtiğim yarım bardak çayın dışında çay içmem,kahveyi de ancak kışın çok üşicemki içeyim içim ısınsın diye.ama bu kupaları gördükten sonra resmen bakış açım değişti çay-kahveye:))yok böyle şirin şeyler yaa

Aysun dedi ki...

Ayy o kedili ve gitarlı kupalar çok güzelkii amaa :)

FerahFeza dedi ki...

Ah superler,bende kupalari cok seviyorum,hepsi cok sirinmis ^^ Bunu begendim derken sonraki daha sirin geliyor :) Ama alti cilekli olanlara bende bayildim ^_^Bulsak da alsak dimi ^_^

valki dedi ki...

yorumlar için çok teşekkürleeer^^...bazılarının online satışı var ama kupa fincan bunlar kolaycakırılabilir, o kadar yolda başına ne geleceği belirsiz şeyler...o yüzden link vermedim ama gerçekten ben de delicesine almak istedim hepsini ihihi

Did Dans La Mode dedi ki...

Çooook tatlılarrr :))

blackswan dedi ki...

Hepsine bayıldııım<3<3 Özellikle vampir temalı kupa tam bana göreymiş:)