Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: şemşieler aşkına^^ Red Lollipop

11 Eylül 2011 Pazar

şemşieler aşkına^^



heleloy minik balkabaklarım^^...e yağmur botundan sonra sırada şemsieler var elbette...şemsieyi hem aksesuar hem de obje olarak çok severim ...durum böle olunca yine şipşirin şeyler buldum sizin için...bi de bu farecik beni mahvetti ya, acaip tatlı öle dimi^^...evde yaptıımız kokteyller için kokteyl şemsiesi de olsa çok şirin olcak die düşünüp şemsie aramaya başladım...fakat hala bulabilmiş diilim :/...nette dolanırken de kokteyl şemsiesi yerine bu şirin şeyi buldum...canım kocacım da bana fare dedii için cuk oturdu içinde bulunduum duruma ihihi...yirim seni farecik^^


bu bulutlu modele fikir olarak bayıldım...insana kasvetli ve yağmurlu bi havada moral verebilir...güzel günler göreceğiz güneşli günler die mırıldanırsınız yürürken^^



kafesteki kuş kompozisyonu oldukça yaratıcı dorusu...çok sevdim ki ben^^



sexi iç çamaşırlarından esinlenilerek yapılan bu şemsieler de çok cici...üçüncü modele gerçekten bayıldım...bulsam hiç düşünmem hemen alırım^^


tabeki helokitisiz bi valki postu düşünülemez...işte helo kiti kontenjanından sıralamaya girmeyi başaran parçamız ihihi^^...şeytan helokiti detayı pek ironik^^



e madem şemsileri bu kadar sevisoun senin şemsien nası bişe valkicim die soracak olursanız...tatatataaam...bu mor kedicik benim cici şemsiem oluo^^...canım kocacım bu seneki doum günümde karıncadan bana bu pylones marka güzelliği aldı...bi şemsie için birazcık pahalı ama bir sene boyunca bozulursa sıfırıyla değiştirme garantisi veriolarlar...bi de gerçekten ultra şirin...çok seviorum şemsiemi :D...esasen kızlı modelleri de vardı...ikisinin arasında çok kalmıştım seçerken...işte onlarda burdaaa;




hepinize az bulutlu çok güneşli günler diliorum minik balkabaklarım^^




                                                          şirin kalın^^










10 yorum :

milky dedi ki...

ilkini sevgilime ikincisinede kendime almak isterdim. Bulsam hiç kaçırmam.

j.d. dedi ki...

Hepsini hepsini çok sevdim, keşke hepsinden tr'de satılıyo olsa...

gülümse dedi ki...

hepsi çoook güzeller yaaa

valki dedi ki...

beğenmenize çooook sevindim ihihi^^

Lolikokory dedi ki...

İkincisine bayıldımmm, şeffaf şemsiye kullandığımda bir garip hissediyorum. Sanki yağmur damlaları her an üzerime gelecekmiş gibi (:

http://thisismynotebook.blogspot.com/

funda dedi ki...

bunlar çok güzell:)) nerden bulabilirizz

FerahFeza dedi ki...

Bunu sevdim,$unu sevdim diye ayirirken bir bakiyorum,hepsini sevmisim ^_^ $irinliklerde benzer seyleri seviyoruz sanirim ^_^

Operim ^_^

What's Next dedi ki...

bulutlu nasıl güzel bir şeymiş öyle :) yağmurlu havaları sevmem ama inanılmaz bi moral verir o şemsiye insanaa :D

edankb.blogspot.com

valki dedi ki...

fundacım son iki model karncalarda satılıor....taximdekinden almıştım ben...diğerleri netten bulduum güzellikler online satışları var mı dikkat etmedim açıkçası...fezacım bence de çok ortak zevklerimiz var^^...What's next: o şemsiye benim de favorim^^

gelinyolu dedi ki...

ayy ne şeker bi bloğun varmış, takibe alıyorum seni :)

http://gelinyolu.blogspot.com/