Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: seni seçtim pikaçu^^ Red Lollipop

21 Eylül 2011 Çarşamba

seni seçtim pikaçu^^




heleloy minik balkabaklarım^^...bu hafta sizler için yine en şirininden neler neler seçmişim bi bakalım mı^^...ilk olarak bu şahane pikaçulu maniküre resmen aşık oldum...ama olunmucak gibi değil ki^^



çok ama çok süper bi site keşfettim bu über şiker papikler sayesinde...http://www.virtualshoemuseum.com/vsm/  tıkınız...mutlaka bi göz atın der valki^^




bu aralar yemek yapma aşkımı pekiştiren yumeiro patissiere isimli cici bi anime izliorum...pek heycan verici bi temposu yok ama çooook sevimli bi konusu var^^...animeseverler bi göz atsın derim...ichigo amano isimli baş rol karakterini kendime acaip benzetiorum ihihi^^



işte bu da ichigo'nun mamaları kadar güzel olmasa da valki'nin damlasakızlı tiramisusu^^...ilk deneme için gayet başarılı olduunu söledi yiyenler ihihi^^...labnesiz ve kendi uydurmasyon tarifimdir kendileri^^



ayıldım da bayıldım bu gotik bebişe...bu nasıl detaylandırılmış nasıl güzel bi kostümdür...vampirella stayla rulz^^



şöle bi ayakkabının hayali ile yaşıorum resmen...ama bulsam ve de almış olsam dahi giyebileceğim meçhul...nolcak benim bu topuklu ayakkabı giyememe sorunsalım ama^^...daha canım melisalarımı bile giyemedim dışarıda...anca koklayıp duruorum ihihi^^

                          
                                                            şirin kalın^^









9 yorum :

Junkhead dedi ki...

Kremalı papuçlar çok şirinmiş yaaa ! Gotik bebişi de çok sevdim :D

gülümse dedi ki...

ahhh ben de o bebekten istiyorum yaaaa

FerahFeza dedi ki...

Cok sirinsin sen :) Koklamis giymemis daha ^_^ Olsa da giysek demek istiyorum ^_^
Bende yuksek topuklu giyemiyorum canim,alisma derdindeyim :)Olur bi gun,bizde giyeriz :)
Hepsi cok sirin yine,cok begeniyorum ne paylassan :)

eflatunkedi-nisa ercan dedi ki...

Seni seçtim pikaçu diyince geldim hemen :)
ben ayın blogunu seçerken kullanıyorum da o repliği:D
ojeler de şirin olmuş, blogun da şekerleme gibi;)

sevgiler

Gabrielle dedi ki...

Wow I want those nails

www.dentelleetfleurs.blogspot.com

valki dedi ki...

ihihi fezacım işalla bi gün dimi...ben de inanmak istiorum buna çok^^...nisacım tırnaklar keşke benim olsa ama diil malesef :(...ayrıca o senin şekerliin ihihi^^

Hamide... dedi ki...

selam şekerim, gülümsenin blogunda gördüm tanıtımını geldim hemen ziyarete :)) bundan sonra takibindeyim...

valki dedi ki...

çok teşekkürler hamideciiim...her zaman beklerim^^

Ferhat Bayram dedi ki...

anam pikacu gordum sanki (: