Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: stars under my feet^^ Red Lollipop

9 Eylül 2011 Cuma

stars under my feet^^



heleloy minik balkabaklarım^^...bu sezonun trendlerinden biri de malumunuz yıldızlar...yıldız figürünü oldum olası çok sevmişimdir...hele ki ayakkabı da olunca bu yıldızlar tadından yenmiyor dorusu...sizin için çok beendiim yıldızlı cicişlerden bi kolaj yaptım...let's go^^

dolce&gabbana yıldız trendinin öncülerinden...e bu papikleri de tabiki çok popüler^^...ben de çok beendim...resmi bi kıyafeti nazikçe şenlendirebilirler ihihi (yoruma gel :P) 

d&g şıklığına bu fıstıkla devam edebilirsiniz...gerçekten çok cici bi clutch...benzeri bişe bulursam hiç kaçırmıcam^^



tam bi star ışıltısı vaad ediyor bu güzellikler de...bilekteki yıldız detayını çok sevdim...tutmayın beni sahneye fırlıycam hissiyatı yaşamak için alınabilir ihihi^^...(bacaklar da bonus olsa fena olmaz tabe^^)



extreme bi model tabe...ama canım leydi gagalık çekti dediiniz bi gün giyilebilitesi var^^...konforu biraz düşündürtse de yine de çok şirin^^  



ironfist zaten deişik ve can alıcı modelleri ile her seferinde kalbimi 12den vuruo...bu neon yıldız detaylı platformları da süpermiş dorusu^^




son olarak post konsepti dışında ama hastanede şunlarla gezsem ne kadar şahane olurdu demeden de geçemedim ihihi...arkasındaki kurdelaları da ultra şiriiiin^^...tabe önce topuklu ile koşma denemeleri yapmam gerekicek koridorlarda...noni noni noniiiiii çekilin platform topukları ile  ayakta durmaya çalışan doktor gelioooo^^


                                                       şirin kalın^^




,


5 yorum :

gülümse dedi ki...

extreme olana bayıldım yaa

valki dedi ki...

evit bence de çok şirin ihihi^^

FerahFeza dedi ki...

Hehe,sonuncular tam senlik,fark yaratirdin eminim :)

Hepsi cok sirin ama bunlarin,Lady Gaga model olan haric,hepsini begendim ^_^ ( o da yurumesi zor olacagindan ve konforlu gelmediginden)

OPtum canimmm ^*^

duju dedi ki...

hepsi çok hoş, seçim yapmak zor :)

dujufashion.blogspot.com

alice dedi ki...

ben de bayılıyorum yıldızlaraaa =)