Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: swallow love^^ Red Lollipop

28 Eylül 2011 Çarşamba

swallow love^^

heleloy minik balkabaklarım^^...bu aralar yeni takıntım son zamanlarda oldukça popüler olan şirin kırlangıçlar...özellikle tokidokinin bu cici kuşunun hastasıyım...benim gibi seveni oldukça fazla ve özellikle dövmesi gerçekten çok şirin duruo...bi bakalım mı neler beenmişim^^



dövmelerle birlikte acaip cici duran hırkanın güzelliğine ne demeli...çok ama çok beendim^^




zaten tam bi pin-up delisiyim...büstiyer de dövmeler de muhteşem...kirazlı kırlangıç fikri ise ultra şirin^^





uzun zamandır beğenip de bi saat alamadım...aksesuar olarak çok alışkın deilim nedense saate...ama bu saati bulsam anında alırım sanırım^^



gerçekten çok beendiim bi başka kırlangıçlı şirinlik...fabrikasyon görünümlü olmayan bu tarz orjinal cicilere bayılıyorum^^


yine tokidoki hep tokidoki...ehehe nolcak benim bu tokidoki aşkım hç bilmiorum valla^^...bulup alsam da orjinal bi tokidoki rahatlasam artık^^




e kırlangıç postu olur da yine her dem favori markalarımdan biri olan miu miu dan bahsetmemek olmaz tabi...bu pamuk şeker pembesi ayakkabı bence tam bi arzu nesnesi...gotik lolita stayla rulz^^

  
                                                           şirin kalın^^



3 yorum :

gülümse dedi ki...

ayyy ben saate bayıldım ya çok şeker

FerahFeza dedi ki...

Hepsi cok seker,Miu Miu benim de hep favorim,siyah hirka cok hosuma gitti benim ^_^

Aysun Karaalioğlu AYS♥STYLE dedi ki...

ttoki doki olmadan olmaz.. o miu miular da en şahanesinden...