Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: valki's make-up secrets^^ Red Lollipop

18 Eylül 2011 Pazar

valki's make-up secrets^^




heleloy minik balkabaklarım^^...sizlere bu şirin pazar gününde günlük bakım ve makyaj için kullandığım ürünlerden bahsetmek istedim...çoğunu yıllar içerisinde deneme yanılma yöntemi ile keşfettiğim ve bazılarını gerçekten demirbaş ilan ettiğim ürünler bunlar...umarım size bir fikir verir ve faydalanırsınız...fotolarını kullandıım ürünler tamamen gerçek hayatta kullanmakta olduum ürünlerdir bilginize^^


bu ikiliye dikkat!^^...işte en büyük sırrımı siz minik balkabaklarım için açıklıorum...genelde ne kadar güzel bi cildin var yorumu ile karşılaşıorum ve bunu bu ikiliye borçlu olduumu düşünüorum...yıllar boyu pek çok yüz temizleme ürünü kullandım...ancak hiç birisi johnson's ın aslında bebişler için olan bu iki ürününün yerini tutmadı inanın^^...önce losyonla makyajınızı(göz dahil) silin sonra da gözlerinizi yakmayan jelle köpük köpük yıkayın...çok hesaplı ve cilde dost bi tercih olduunu düşünüorum^^

vichy'nin purete thermale 3 ü bi arada toniği son keşiflerimden diğer bi olmazsa olmazım...ciltte kalan son artıkları da yıkama sonrası bu tonikle arındırıp gözeneklerinizi tamamen açabilirsiniz...fiyat kararında,yaklaşık 2-3 ay kadar da kullanabiliorsunuz^^


cildinize iyi gelen kremi seçmeniz zaman alabilir...benim son 2 senedir tercihim vichy'den yana dorusu...30 yaş öncesi kırışıklık önleyici kremler çok önerilmese de ben kolajenlerime erken sahip çıkmanın bi zararı olmayacağını düşünüorum^^...o yüzden sadece nemlendirici değil kırışık karşıtı olan kremleri tercih ediorum^^...doktorun dediğini yap yaptığını yapma demişler ama dimi :P




evet bence en önemli olan ürünümüze geldi sıra...paraya kıymanız gereken tek şey bence göz çevresi bakım kremleri...cildimizin en hassas ve yaşlanma etkilerinin en yoğun gözlendiği alan göz etrafı çünkü...bu minnacık şey roc retinox serisinden ve fiyatı 70- 80 lira civarında,yaklaşık 1,5- 2 ayda ise bitiyor...ama gerçekten süper...ben güvenerek ve inanarak kullanıorum...ey roc yetkilileri bu reklama giriosa azcık indirim kazansam ne güzel olur ya ihihi^^




benim için vazgeçilmez ve sır olan diğer bi ürün ise aktarlardan bulabileceğiniz mecitefendinin kayısı çekirdeği kremi...inanılmaz güzel kokan ve vücudunuzda her yere uygulayabileceğiniz bi krem...body shoptan falan tonla para verip meyve özlü krem almaya gerek yok bence mecitefendi varken ihihi...bi deneyin valki demişti diceksiniz^^...özellikle gebelere göbüşleri  için öneriorum^^

evet cilt bakım ürünlerinden sonra nihayet makyaj için kullandığım ürünlere geldi sıra...güzel ve cilt renginize uygun fondöteni seçmek bence başarılı bi makyajın en kilit noktası...ben bunu maybellinede yakaladığıma inanıyorum...çok açık tenli olduum için yüzümde sırıtmayan ve yok gibi duran bir fondöten kullanmam gerekiyor...maybelline'in affinitone serisinden nude-21 nolu fondöteni benim tercihim...cam şişesiyle de oldukça şık ve kullanışlı^^...ben genelde gratisten alıyorum....fiyatı ise sadece 20 lira^^

pudrasız bi makyaj düşünemiyorum...yüzde ipeksi bir görünüş elde etmenin yolu iyi bir fırça ile homojen olarak sürülmüş pudra bence...mac ve sephoranın pudralarını tercih ediorum...tabi yine en açık renk olanlarından^^...bu aralar sephoranın mineral serisinden esasen pudra ve kompakt fondöten karışımı olan bu ürününün yine 21 nolusunu kullanıyorum...40 lira civarıydı fiyatı yanılmıorsam...iki katlı ürünün içinde aynası ve süngeri de mevcut^^


evet iyi bir fırça demişken ecotoolstan bahsetmemek olmaz tabi...blog dünyasında da beğenilen bi ürün olan eceotoolsun bambu fırçaları gerçekten övgüyü hakediyor...ben de hem allık hem pudra sürmek için çok severek kullanıyorum^^


ilginçtir allık olarak hep yüzüm bodyshop ürünlerinden yana gülmüştür...son zamanlarda ise bu gül esanslı allığını kullanıyorum...tahmininiz üzre açık renkli olanı tabe^^...2 farklı çeşit indirimden kaptıım bodyshop allık da zulamda beklemede ihihi...3 sene falan allık almam artık herhalde^^


yıllardır en az on çeşit rimel denemişimdir ama sanırım en istikrarlı tercihim loreal'ın double extension maskaraları...seramidli beyaz tarafının gerçekten kirpikleri belirgin uzattığını düşünüyorum...40-50 lira civarında bi fiyatı var ama ben hergün sürmeme rağmen en az 3 ay kullanıyorum^^



sanırım farklı markalardan oluşan hatırı sayılır bi far koleksiyonum var^^...genelde canlı ve farklı renkleri tercih ediorum...en çok da mor far kullanıyorum...flormar'ın farları renk seçeneklerinin çeşitliliği ve uygun fiyatları ile favorilerimden...hele son çıkardığı neon serisine bayıldım,hemen pembe ve yeşil renklerini aldım^^...bi de trick olarak farların etkisini arttırmak için simli eyeliner uyguluyorum bazen^^

she'nin rujlarının tüm renkleri bendenizde mevcut...sadece şirin tasarımına bayılıp almaya başladıım bi ürün^^...sonrasında günlük kullanım için oldukça kullanışlı ve cici renkleri olduunu düşündüüm için vazgeçilmezlerimden oldu...piyasada bulmak da zaman zaman zorlanıorum ama bulduum da kaçırmıorum özellikle şeker pembesi favorim^^


veee son olarak en çok karşılaştığım sorunun yanıtı...saçlarımın rengi^^...evet sanırım son 5 senedir istikrarlı bi şekilde kolestonun 77-44 nolu kor ateşi kızılına boyuyorum saçlarımı...köpük boyayı denedim ama benim tercihim klasik tüp boyasını kullanmaktan yana^^...%9 luk peroksit ile eğer benim gibi esas saç renginiz açık-orta kumral ise kıpkırmızı saçlara sahip olabilirsiniz minik balkabaklarım^^

                           
    şirin kalın^^ 







5 yorum :

gülümse dedi ki...

vichy'nin arındırıcı toniğini denemeyi düşünüyorum,paylaşım için teşekkürler...

gksk dedi ki...

heleloy minik balkabağı^^ şahsen ben de johnson's baby kullanırım hep;) kocim de bebek gibi koktuğum için çok seviyor baby ürünlerini. vichy bence de çok başarılı katılıyorum buna da. ben de göz makyajında mor tercih ederim. bütün far setlerimde sadece mor biter^^ mihihi yine katılıyorum ki loreal rimel 10 numara:) bende de ondan var en son. she rujların tasarımlarına ben de öldüm^^ bulursam kaçırmam. her bir şeyine katıldığım için zevkine güveniyorum ve öğlen aktara gidip şu kayısı çekirdeği kreminden edinmeyi düşünüyorum. kayısı esansı züperdir. ve sana katılmalarıma burada son verip köpük boyayı dün deyip çok memnun kaldığımı belirtmek isterim. 1o dk da boyama işlemini bitirmek benim için paha biçilmez oldu sevgili balkabağı^^

valki dedi ki...

ehuheuehuhu göksucum çok şekersin yaaa...katılmalarına ben de burda çok sevinerek katıldım^^...umarım kayısı çekirdeği kremini de seversin ...özellikle kışın eller için süper oluo^^

beni güney kore'ye uçur dedi ki...

Oii, bu gözler kimin? :)

Blogunu yeni keşfettim, severek takibimdesin. -bana da beklerim; http://kacikturuncu.blogspot.com

eloss dedi ki...

ruuuja bayıldım
ama artık she kozmetik ürünleri üretimini ne yazıkki durdurmuş :(