Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: ash^^ Red Lollipop

31 Ekim 2011 Pazartesi

ash^^



heleloy minik balkabaklarım^^...bana bi ash bot alanın kırk yıl kölesi olurum mottosu ile hazırladığım bi postla karşınızdayım ihihi...topuklu giyemiyorum ama bunları düşsem de kalksam da giyerim arkadaş^^


kurukafa detayına bittim^^...çogzel bi model  mühühühü...çok pahalı olmasa bi de ama  :/


bu ashleri tasarlayan adamın kafası negzel yaa ihihi...detaylardaki ciciliğe gel^^


ash 'in çok popüler bi modeli...biraz kaba bulsam da uzun bacaklarınız varsa skinny jean ya da tayt ile şahane durabilitesi var evet^^


kelimeler kifayetsiz şu an benim için...ama bu haksızlık öle diil mi...calimero mode is on^^



işte bu tam benlik...bi çılgınlık yapsam mı aceba ya...yani sonuçta 5 sene giyerim ben bunu o vakit ekonomik olur baya ihihi^^


                                                            şirin kalın^^









6 yorum :

g dedi ki...

çok güzel görünüyor ,pahalıysa rahattır galiba.

gülümse dedi ki...

ahhh valkim.bundan aylar aylarrr önce incinin sitesinde yarım bot görmüştüm böyle bantlı filan.ama stokta yoktu bende stoğa girince haber versinler die not bıraktım.sağolsunlar haber verdiler.hevesle girdim siteye bi de ne göreyimmmmmm,sadece 40 numara var:(((((ühühühühühüh çok üzüldüm,içimde kaldı o bot yafff.şimdi bunları görünce aklıma geldi:)

Farfalle dedi ki...

Hepsi çok güseller ama yaaaaaaa:( Ayakkabı hastası biri olaraktan bana acı çektirme şimcik ama:( Ben hemen bi göz atayım siteye bakim, öpüyorummmmm, sewgiler:)

valki dedi ki...

yorumlar için çok teşekkürler^^...gerçekten baştan çıkarıcılar...özellikle rock-chic bi stiliniz varsa mütiş^^...bu ay bütçemi çok aştım ama bi daha ki aya bi çılgınlık yapabilitem var ihihi

GUTU dedi ki...

dördüncü ve sonuncuya bayıldım! hayat çoh pahalı kardeş! >___<

civciv dedi ki...

hahhaa süpermis :))


yorumun icin ayrica cok tskler <3