Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: costume freak^^ Red Lollipop

23 Ekim 2011 Pazar

costume freak^^




heleloy minik balkabaklarım^^...yine cadılar bayramı konseptli postlara devam ediyoruz...bu sefer cadılar bayramı denince ilk akla gelen şeylerden biri olan kostümlü partiler de giyebileceğiniz kıyafetlerden örnekler topladım sizler için^^..genelde bu kostümlerin dikiş kalitesi ve tasarım çeşitliliği malesef olmuyor...klişe tiplemeler çoğu...en güzeli eğer biçme-dikme yeteneğiniz varsa kendi kostümünüzü kendiniz yapmanız sanırım...ama yine de başarılı bulduğum profesyonel kostüm sitelerinden örnekleri sizlerle buluşturucam^^


bi star wars fanatiği olarak ve itiraf ediyorum ki modeli inanılmaz beğendiğim için bu prenses leia kostümüne resmen bayıldım^^...kostüm detayları mütiş ve orjinaline çok yakın...böle bi vücudunuz varsa ve iddiadan hoşlanıyorsanız neden olmasın yani dimi^^


acaba bu elbiseyi alsam mı diye düşünmedim değil hani...zaten caponum iyice capon olmaya niyetim var ehehe...davetli olduğum bi parti yok...e zamanımda az...gerçekten istedim ama bu kostümü ben :/



e cadı kostümü zaten klasik...ama şöle birazcık seksi bi cadı olsa fena olmaz hani^^...tütü etek fikrini ve tabiki kostümün favori rengim mor olmasını çok sevdim...tatlı cadı seni^^



helokitisiz bir valki postu düşünülemez tabeki^^...bu kostüm oldukça sıradan fakat kulaklı taç detayını ve yine eteğinin modelini sevdim...ama belki etek kırmızı olsa daha şirin durabilirdi^^


son olarak çok sevdiğim taş devri karakteri betty'nin değişik bi yorumunu seçtim...pembe rengine ve tozluk detayı ile peruğunun şirinliğine bayıldım...yabadabaduuu^^


 şirin kalın^^











Hiç yorum yok :