Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: DIY:portakaldan jack o'lantern^^ Red Lollipop

29 Ekim 2011 Cumartesi

DIY:portakaldan jack o'lantern^^




heleloy minik balkabaklarım^^...evet sonunda benim de bi diy procem oldu ihihi....günlerdir sizi yedim bitirdim cadılar bayramı diye diye ve sonunda şahane bi süpriz hazırladım....lakin babamın teee izmirden bulup gönderdiği turuncu kabak kargo şirketlerinin iki günlük tatiline denk geldiği için malesef biraz gecikicek süprizim...hoş açıkladığım için pek süprizi de kalmadı ya neyse ihihi...ben de çok dahiyane bi fikir üretip portakaldan yapayım dedim bi jack^^...e o da turuncu ve yuvarlak nasılsa ihihi...evit malzemeler çok basit....bi adet portakal....maket bıçağı....ve cımbız^^...portakalımıza uygun boyutta kaşı gözü çizdikten sonra maket bıçağı ile kesiyoruz....sonrasında kabukların altında kalan etli kısmını ise cımbızla oyarak çıkarıyoruz...alın size şahane bi jack^^...ben tepesine bi adet de tealight oturttum acaip şirin bi mumluk oldu doğrusu...umarım sevmişsinizdir^^


şirin kalın^^





4 yorum :

What's Next dedi ki...

cidden çok tatlı olmuş, ben de mi yapsam ne! :D

valki dedi ki...

e yap tabiki çok eğlenceli bişi^^...asıl kabağı becerebilcek miyim ben onu merak ediorum şuan ihihi^^

gülümse dedi ki...

çok süper olmuş tatlım ya,ellerine sağlık

nevrotik dedi ki...

ayy çok şirin olmuuş buu^^